Pixabay nuotr.

Privalumai, kuriuos turi kiekvienas vairuotojas. Tik ar visais jais pasinaudojate?

Ekspertai pastebi, kad kai judėjimas intensyvesnis, natūraliai prireikia ir daugiau techninės pagalbos kelyje. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, 2021 metais techninę pagalbą kvietė 28 proc. daugiau gyventojų nei 2020 metais. Vis dėlto, vairuotojai pasinaudoja dar ne visais turimais privalumais.

Išsikrovę akumuliatoriai ir variklių gedimai

Techninė pagalba kviečiama, kai transporto priemone nebegalima važiuoti. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, 2021 metais techninė pagalba dažniausiai buvo kviečiama dėl variklio sistemos gedimo, išsikrovusio akumuliatoriaus, pradurtos padangos, avarinio automobilio atrakinimo.

„Vairuotojai dažnai iškart nori vykti į automobilių servisą, tačiau vertėtų neskubėti – ypač jei gedimas nedidelis. Visi be išimties turi privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą, kuriame numatyta daug techninės pagalbos kelyje privalumų, kuriais gyventojai pamiršta pasinaudoti“, – sako Artūras Juodeikis, „Lietuvos draudimo“ Operacijų departamento direktorius.

Anot jo, 2021 metais technine pagalba pasinaudojo virš 21 tūkst. vairuotojų, o 2020 metais – beveik 17 tūkst. Praėjusiais metais kur kas daugiau buvo variklio sistemos gedimų – net 54 proc. augimas, lyginant su 2020 metais, taip pat dažnesni užklimpimai – augo daugiau nei dvigubai.

Gedimai gali būti sutvarkomi ir vietoje

Kaip sako Artūras Juodeikis, toks didelis techninės pagalbos iškvietimų augimas pastaraisiais metais – ne tik įvykių dažnumo pasekmė, bet ir edukacijos.

„Daugelis vairuotojų pamiršta, jog turėdami privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą, gali kviesti techninę pagalbą ir gana dažnai gedimai yra sutvarkomi vietoje. Yra pasirūpinama ne tik variklio sistemos gedimais, bet ir padedama užsitrenkus transporto priemonei, parūpinamas kuras iki automobilio.

Svarbu, jog suteikiama ir taksi paslauga, jei vis dėlto automobilį tenka vežti į automobilių servisą, priklauso pagalba sumaišius kurą“, – privalumus, kuriuos turi kiekvienas vairuotojas, vardija „Lietuvos draudimo“ ekspertas.

Artūras Juodeikis pastebi, kad skirtingos bendrovės turi skirtingus pasiūlymus, tačiau išsiaiškinti juos prieš draudžiant automobilį – tikrai nėra sudėtinga. Todėl skatina vairuotojus pasidomėti iš anksto ir nepamiršti naudoti to, kas jiems priklauso.

Pasirūpinama vairuotoju ir keleiviais

Vairuotojai dažnai keliauja ne vieni, o po eismo įvykio nebevažiuojantis automobilis transportuojamas į servisą. Tuomet susiduriama su problema – ką daryti keleiviams.

„Eismo įvykiai, sugedęs automobilis sukelia nemažai streso, todėl bent jau norisi paraginti žmones prisiminti tai, kas jiems priklauso – pavyzdžiui taksi paslauga iki 50 eurų priklauso ne tik vairuotojui, bet ir kitiems keleiviams – pasinaudokite tuo.

Taip pat nėra populiaru naudotis pakaitiniu automobiliu – tai padaryti irgi yra galimybė. Natūralu, kad šiuolaikiniai žmonės automobiliu naudojasi kasdien ir netekus jo net kelioms dienoms – visa dienotvarkė gali keistis. Todėl norisi priminti, kad yra ne viena patogi paslauga, kuri jums priklauso – tereikia naudotis“, – sako Artūras Juodeikis.

Naujausias „Lietuvos draudimo“ prekės ženklo tyrimas rodo, jog Lietuvos gyventojai jį laiko pačiu patikimiausiu draudimo prekės ženklu Lietuvoje, ypatingai daug balų apklaustieji bendrovei skiria už tai, jog ji objektyviai vertina klientui padarytos žalos nuostolį, paprastai ir sklandžiai jas tvarko bei greitai sureguliuoja (KOG apklausa, 2021 m. gruodis, 18-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojai). Savo draudimą apskritai bendrovei patiki kas trečias besidraudžiantis šalies pilietis.

 


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: