Registrų centro padalinyje Panevėžyje keliems darbuotojams nustatyta COVID-19 infekcija

Klientai raginami naudotis el. paslaugomis, neatidėliotinais atvejais rinktis kitą artimiausią padalinį.

Keliems darbuotojams nustačius COVID-19 infekciją, o dar kitai daliai klientų aptarnavimo specialistų esant priverstinėje izoliacijoje, Registrų centro Panevėžio klientų aptarnavimo padalinys laikinai neaptarnaus klientų. Panevėžiečiai raginami naudotis Registrų centro teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, o neatidėliotinais atvejais rinktis klientų aptarnavimo padalinį kitame artimiausiame mieste.

Nesant galimybių užtikrinti sklandų klientų aptarnavimo procesą ir siekiant apsaugoti įmonės klientus bei darbuotojus, Panevėžio klientų aptarnavimo padalinys klientų fiziškai neaptarnaus iki lapkričio 23 dienos.

Kol bus atnaujinta Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio veikla, klientams patariama atidėti vizitą. O esant būtinybei klientai gali rinktis kitą artimiausią Registrų centro padalinį. Visų Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių adresus ir jų darbo laikus galima rasti įmonės interneto svetainėje adresu www.registrucentras.lt/p/1218.

Klientai taip pat raginami naudotis Registrų centro savitarnos sistema (https://www.registrucentras.lt/savitarna/), kur gali užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.

Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio patalpos yra papildomai išvalytos ir atlikta pilna vidaus dezinfekcija. Visuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose reguliariai dezinfekuojami paviršiai, patalpos vėdinamos. Įmonės darbuotojų prašoma kaip įmanoma vengti artimo kontakto, laikytis saugaus atstumo, į padalinius atvykstančių klientų prašoma laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes, įėjus dezinfekuoti rankas, taip pat laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų, laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.

Klientams vengiant fizinio kontakto pastebimai išaugo Registrų centro konsultantams telefonu besikreipiančių klientų kiekis – šiuo metu per dieną sulaukiama vidutiniškai po 3 tūkst. skambučių. Klientų prašoma supratingumo ir kantrybės, jei ne visuomet pavyksta operatyviai atsiliepti ir suteikti reikiamą konsultaciją. Kartu primenama, kad klientai gali pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą.                                 


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: