Juozo Zikaro namo vietoje 1987 metais pastatytas banko pastatas (dabar jame įsikūręs Registrų centras).

Registrų centro padalinys Panevėžyje atnaujina veiklą

Po savaitės pertraukos Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Panevėžyje nuo pirmadienio vėl atveria duris ir aptarnaus  klientus fiziškai. Vis dėlto, atsižvelgiant į esamą situaciją ir siekiant suvaldyti koronaviruso plitimą, panevėžiečiai raginami ir toliau naudotis Registrų centro teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, o vizitą į padalinį rinktis tik neatidėliotinais atvejais.

„Neturėdami galimybių užtikrinti sklandų klientų aptarnavimo procesą ir siekdami apsaugoti įmonės klientus bei darbuotojus, pastarąją savaitę buvome priversti laikinai uždaryti Panevėžio padalinį. Daliai darbuotojų sugrįžus iš priverstinės izoliacijos vėl galima fiziškai aptarnauti panevėžiečius, tačiau ir toliau juos raginame vengti nebūtino kontakto, išnaudoti mūsų teikiamų nuotolinių paslaugų privalumus, o vizitą rinktis tik esant būtinybei“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centro savitarnos sistemoje (https://www.registrucentras.lt/savitarna/) klientai gali užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.

Prieš atnaujinant fizinį klientų aptarnavimą Panevėžio klientų aptarnavimo padalinio patalpos buvo papildomai išvalytos, atlikta pilna vidaus dezinfekcija. Paviršiai reguliariai dezinfekuojami ir patalpos vėdinamos ir visuose kituose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose. Įmonės darbuotojų prašoma kaip įmanoma vengti artimo kontakto, laikytis saugaus atstumo, į padalinius atvykstančių klientų prašoma laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes, įėjus dezinfekuoti rankas, taip pat laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ar darbuotojų, laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo.

Klientams vengiant fizinio kontakto pastebimai išaugo Registrų centro konsultantams telefonu besikreipiančių klientų kiekis – šiuo metu per dieną sulaukiama vidutiniškai po 3 tūkst. skambučių. Klientų prašoma supratingumo ir kantrybės, jei ne visuomet pavyksta operatyviai atsiliepti ir suteikti reikiamą konsultaciją. Kartu primenama, kad klientai gali pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur galima rasti atsakymus į daugelį rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: