Rožyno bendruomenės nuotr.

Rožyno bendruomenė vyko pažinti Anykštėnų krašto

Jau antrus metus Rožyno bendruomenė vykdo SOCMIN finansuojamą projektą (M.E.D.I.S – Mokslo, Eklektikos, Dėka Imliai Studijuoju), kuris skatina bendruomeniškumą, tobulėjimą, savęs ir kito pažinimą. Stiprina pilietiškumą ir apima visas kartas, jungdami bendrai veiklai, savo krašto pažinimui.

Rugsėjo 17 d. Rožyno bendruomenė vyko pažinti Anykštėnų kraštą, kuris gausus didžiais žmonėmis, įkvepiančiu gamtos grožiu. Istoriniais šio krašto įvykiais ir faktais dalinosi Anykščių turizmo centro gidė, kuri atskleidė Anykščių Šv.Mato bažnyčios bokštų istoriją, kodėl mediniai laiptai baigiasi bokšto sienoje.

Pažintinė kelionė po Anykščių senamiestį sužavėjo visus keliavusius.

Aplankytame Angelų  muziejuje – sakralinio meno centre atradome įstabią Jono Meko kelionės į Lietuvą fotografijų parodą, išgirdome Jono balsą, pasigrožėjome brangiausiais Anykščių Šv. Mato bažnyčios klebono monsinjoro Alberto Talačkos dailės kūrinių kolekcija ir biblioteka. Monsinjoro dailės kūrinių kolekcijoje per 50 kūrinių, tarp jų – garsaus italų tapytojo Karlo Maračio (Carlo Maratti) darbas, nutapytas ant vario plokštės.

Išsakėme slapčiausius troškimus angelams, pasigrožėjome menininkų sukurtais angelų portretais.

Pasisėmę kultūrinio meno teikiamais malonumais keliavome vis aukštyn į dangų  aplankydami Menų inkubatoriuje įsikūrusį Cosmo – Paukščių tako kambarį, kai kurie pasinėrė dar į 3D povandeninį pasaulį.

Sugrįžę iš emocinių, patyrinimių kelionių dar aplankėme Lietuvos didžiūnų  sostų lauko erdvę. Prisiminėme Lietuvos valstybingumo ištakas, pasimatavome simbolinį sostą.

Kelionės pabaigoje visus praalkusius pamaitino ant Rubikių ežero įsikūrusi „Žuvienės pašiūrė”. Po sočių pavakarių dalį kelionės dalyvių  pasitiko Somelje Gintaras Kerbebis, kuris papasakojo Anykščių suklestėjimo priežastis. Apie biedną mokslus baigusį anykštėną Balį Karaziją, kuris 1926 metais Anykščiuose įsteigė „B. ir J. Karazijų vaisių vynų dirbtuvę“, netrukusią išaugti iki gamyklos ir jau 1939 metais gaminusią 900 000 litrų vyno.

Ši kelionė užpildė ir praturtino keliavusio kultūrinį, emocinį, žmogiškąjį poreikį. Džiaugiamės kiekvienu rožyniečiu, kuris keliavo, prisidėjo savo lėšomis, pažino kraštą, istoriją ir patyrė geras emocijas.

Projektas M.E.D.I.S jungia žmones į vienalytį pažinimo medį, kuris moko, ugdo  jungia ir džiugina bendruomenę.

Dabar lauksime visų ne tik rožyniečių, bet ir Panevėžio miesto, rajono bendruomenių spalio 13 d. 17:30 val. Istoriniame, vienintelėje šiaurinės dalies žaliojoje zonoje, PUŠYNĖLYJE į poezijos skaitinius prie laužo.  Čia vaišinsime karaimiškais patiekalais, mėgausimės poetų kūryba, bendrausime, pasibūsime pasidžiaugsime muzikiniais pasirodymais, prisiminsime ir priminsime istoriją ir Pušynėlio svarbą mums kiekvienam rožyno gyventojui.

LAI ROŽYNO PUŠYNE SKAMBA EILĖS, DEGA LAUŽAI, DAINUOJA ŽMONĖS!

Rožyno bendruomenės informacija ir nuotraukos

AINA Facebook naujienos

Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!