„Schmitz Cargobull“ iškovojo dvigubą pergalę – pelnė įvaizdžio apdovanojimų „Geriausio prekės ženklo“ titulus

Pirmaujantis Europos puspriekabių gamintojas laimi šį titulą jau septintą kartą. Aukštos vietos taip pat skirtos už mūsų šaldymo agregatą ir savivartes puspriekabes.

2018 m. birželis. Skaitytojai vėl išsirinko neabejotiną favoritą – „Schmitz Cargobull“. Ši įmonė laimėjo „Geriausio prekės ženklo“ titulą puspriekabių kategorijoje. „Schmitz Cargobull“ antrą kartą pavyko užimti aukščiausią vietą UŽUOLAIDINIŲ ir IZOTERMINIŲ PUSPRIEKABIŲ kategorijose. Klientai jau septintą kartą pripažino pirmaujantį Europos puspriekabių gamintoją geriausiu. Beveik 12 700 verslo leidinių „Fernfahrer“, „Lastautoomnibus“ ir „Transaktuell“ skaitytojų balsavo, leidėjui „ETM-Verlag“ rengiant žymiausius įvaizdžio apdovanojimus.

„Tai, kad šįkart vėl pasiekėme sėkmę abiejose puspriekabių kategorijose, – puikus rezultatas. Mes tuo didžiuojamės. Maža to, izoterminių puspriekabių kategorijoje surinkome daugiau nei 50 proc. balsų. Norėtume padėkoti savo klientams už pasitikėjimą. Šį apdovanojimą laikome mūsų darbuotojų darbo įvertinimu. Naujoviški ir į praktiškumą orientuoti „Schmitz Cargobull“ gaminiai, kiekvieną dieną įrodo savo patikimumą“, – birželio 21 d. Štutgarto mieste vykusioje ceremonijoje kalbėjo Andreas Schmitz, „Schmitz Cargobull AG“ valdybos pirmininkas.

Puspriekabių bendrovė taip pat sužavėjo skaitytojus ir savivarčių kategorijoje, bendrojoje įskaitoje užėmusi antrąją vietą. „Šią sėkmę lėmė patikima inžinerija ir asmeninės patenkintų klientų rekomendacijos. Klientus itin žavi aukšti techniniai standartai bei transporto priemonių patvarumas, eksploatuojant jas statybos aikštelėse sudėtingomis sąlygomis, – teigė „Schmitz Cargobull“ valdybos narys Boris Billich. – Per ekspertų dienas sulaukiame svarbių praktiškų pastabų – mūsų inžinieriai į jas atsižvelgia, toliau tobulindami transporto priemones.“

„Schmitz Cargobull“ plėtros komanda taip pat iškovojo antrąją vietą šaldymo įrenginių kategorijoje, pakartodama 2016 m. sėkmę. „Schmitz Cargobull“ pagamino vieną geriausių šaldymo įrenginių rinkoje. Parduota jau daugiau nei 7 500 tokių įrenginių. Išmanioji kontrolės sistema ir duomenų įrašymas kartu su telemetrijos sistema bei unikaliu proaktyviu servisu užtikrina patikimą kontrolę, gabenant prekes, reikalaujančias kontroliuojamos temperatūros režimo“, – dėstė Andreas Schmitz.

Bendrovės prekės ženklo ašys, atsidūrę per plauką nuo apdovanojimų pakylos, sugebėjo pelnyti įspūdingą ketvirtąją vietą. Nuo pat pradžios pagaminta daugiau nei 1 126 000 ašių. Šiuo metu apie 96 proc. visų Altenbergės gamykloje gaminamose puspriekabėse yra sumontuota „Schmitz Cargobull“ ašis – tokios puspriekabės sudaro daugiau nei 85 proc. visos grupės puspriekabių. Ši statistika parodo, kokia populiari „ROTOS“ važiuoklė tarp klientų. „Schmitz Cargobull“ šias ašis sukūrė ir gamina savo gamykloje.

Pasiekti keturgubą „Schmitz Cargobull“ sėkmę ir populiarinti prekės ženklą padėjo ir skaidrus bendravimas su klientais, pasitelkiant verslo spaudą, naujienlaiškius bei socialinius tinklus. Be to, tiesioginį dialogą su klientais padeda palaikyti ekspertų dienos, rengiamos ekskursijos po gamyklas bei asmeninės konsultacijos. Mūsų klientai taip pat skaito minėtus verslo leidinius, tad aukšti „Schmitz Cargobull“ rezultatai liudija neblėstantį šios įmonės atsidavimą ir motyvaciją tobulėti toliau.

22 kartą įteikti apdovanojimai už geriausias komercines transporto priemones. ETM verslo leidinių „Lastauto omnibus“, „Trans aktuell“ ir „FERNFAHRER“ skaitytojai balsavo per šias apdovanojimų ceremonijas. 26 kategorijų laimėtojai kartu su „DEKRA“ buvo renkami iš 192 prekės ženklų. Patys skaitytojai vertino prekės ženklo įvaizdį ir gaminio kokybę. Šie apdovanojimai – svarbus pramonės barometras. Apklausos rezultatai aiškiai atspindi klientų nuomones bei pasirinkimus.

Apie„Schmitz Cargobull“

Įmonė „Schmitz Cargobull AG“, per metus pagaminanti apie 61 000* transporto priemonių, įdarbinanti apie 6 400* darbuotojų, yra Europos puspriekabių, puspriekabių kėbulų bei puspriekabių, skirtų kontroliuojamos temperatūros režimo reikalaujančioms prekėms, biriems produktams ir bendriesiems kroviniams, lyderė. Šios bendrovės pardavimai 2017–2018 m. verslo metais siekė daugiau nei 2,2* mlrd. EUR. Šiaurės Vokietijoje veiklą pradėjusi pramonės pradininkė iš pat pradžių sukūrė visapusišką savo prekės ženklo strategiją. Įmonė nuolat kiekviename lygmenyje diegė kokybės standartus – nuo mokslinių tyrimų ir plėtros iki gamybos bei specializuotų paslaugų, pavyzdžiui, konsultavimo, puspriekabių telematikos, finansavimo, atsarginių dalių ir naudotų transporto priemonių tiekimo.

*Preliminarūs 2017–2018 finansinių metų duomenys. Įmonių grupė praėjusių finansinių metų (2017-04-01–2018-03-31) skaičius pateiks 2018 m. rugsėjį.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: