SEB banko klientu galima tapti naudojantis mobiliąja programėle

Atsisiuntus SEB banko mobiliąją programėlę, galima tapti banko klientu nuotoliniu būdu. Nustatant tapatybę registracijos metu bus naudojamas šiuolaikiškas veido atpažinimo būdas, tapti klientu užtruks penkiolika minučių ir tai padaryti bus galima bet kuriuo paros metu. Nauji klientai galės patogiai naudotis kasdienėmis banko paslaugomis.

Norint tapti banko klientu naudojantis tik mobiliąja programėle, reikia būti sulaukus aštuoniolikos metų, turėti galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę ir atsisiųsti SEB banko mobiliąją programėlę į savo išmanųjį telefoną. Programėlės „Smart-ID“ paskyros ar elektroninio parašo turėti nebūtina.

„Mūsų duomenys rodo, kad mobiliąją programėlę daugiausiai turi atsisiuntę iki keturiasdešimties metų  gyventojai, norėdami sužinoti savo sąskaitos likutį, atsiskaityti telefonu ar pervesti pinigus. Dažniausiai klientai net nesijungia prie interneto banko, kadangi, turėdami programėlę, jie gali pervesti pinigus draugams arba giminėms ir sutvarkyti kitus būtinus kasdienių finansų reikalus. Todėl naujiems klientams pasiūlysime galimybę naudotis pačiomis paklausiausiomis funkcijomis“, – teigia Eglė Dovbyšienė, SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos Rytų regiono vadovė, Vilniaus finansinių paslaugų centro vadovė.

Gyventojai, tapę banko klientais nuotoliniu būdu, galės patogiai naudotis kasdienėmis paslaugomis – banko sąskaita, paštu gaus „Debit Mastercard“ mokėjimo kortelę, mokėti pagal telefono numerį, atsiskaityti prekybos ir paslaugų vietose „Android“ išmaniaisiais telefonais, taip pat tris mėnesius nemokamai naudotis paslaugų planu „Sumanu“.

Šiuo metu Baltijos šalyse mobiliąją programėlę turi beveik 800 tūkstančių SEB klientų. Vidutiniškai kiekvieną mėnesį atliekama beveik du milijonai mokėjimo operacijų. Apie 60 proc. pervedamų sumų yra mažesnės negu 30 eurų vertės, todėl papildomai operacijų patvirtinti nereikia. Norėdami tvirtinti didesnės vertės pervedimo operacijas, nauji klientai galės sukurti programėlės PIN kodą ar biometrinius duomenis. Mobilioji programėlė taps naujų klientų atpažinimo priemone – dar viena programėlės „Smart–ID“, mobiliojo parašo ar slaptažodžių generatoriaus alternatyva.

Norint tapti SEB banko klientu nuotoliniu būdu, gyventojams savo išmaniajame telefone reikės įdiegti SEB banko mobiliąją programėlę, nufotografuoti savo dokumentą, laikantis programėlės instrukcijų pasidaryti savo nuotrauką ir vaizdo įrašą, taip pat užpildyti kliento pažinimo anketą ir sudaryti reikiamas sutartis. Gavę patvirtinimą į savo elektroninį paštą, asmenys iškart galės pradėti naudotis banko paslaugomis. Mokėjimo kortelę ir jos PIN kodą paštu skirtinguose vokuose klientai gaus per penkias darbo dienas.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: