Šiandien Panevėžyje atidaromas bendras elektros ir dujų vartotojų aptarnavimo centras

Elektros skirstymo bendrovė LESTO, gamtinių dujų tiekimo bendrovė „Lietuvos dujų tiekimas“ bei gamtinių dujų skirstomojo  tinklo operatorius „Lietuvos dujos“ plečia bendradarbiavimą klientų aptarnavimo srityje. Nuo pirmadienio, kovo 30 dienos, Panevėžyje (Senamiesčio g. 102B) visų trijų įmonių klientai bus aptarnaujami bendrame centre, kur dabar priimami tik LESTO klientai.

LESTO, „Lietuvos dujų tiekimas“ bei „Lietuvos dujos“ priklauso didžiausiai šalies energetikos įmonių grupei „Lietuvos energija“. Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau. Bendri klientų aptarnavimo centrai bus atidaryti visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

Šios bendrovės dar praėjusių metų vasarą pradėjo bendradarbiavimą – bandomojo projekto metu sinergijos galimybės įvertintos bendrame klientų aptarnavimo centre Vilniuje.

„Tai buvo bandomasis projektas, kurio metu mes įvertinome trijų įmonių bendradarbiavimo  galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje. Idėjai pasiteisinus, nutarėme tą patį daryti ir kituose Lietuvos miestuose“, – teigia „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.

LESTO generalinis direktorius Aidas Ignatavičius tvirtina, kad klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.

„Analizuodami klientų elgseną, pastebėjome, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų klientai linkę spręsti tuo pačiu metu. Bendras elektros ir dujų klientų aptarnavimo centras Vilniuje suteikė naudos klientams, nes dujų ir elektros paslaugos teikiamos vienoje vietoje“, – sako A. Ignatavičius.

Prisijungimo prie skirstomųjų dujotiekių  klausimais „Lietuvos dujų“ klientus konsultuos specialiai apmokyti LESTO specialistai. Tai numato LESTO ir „Lietuvos dujų“ susitarimas.

„Sujungdami trijų įmonių klientų aptarnavimą į vieningus centrus, siekiame sukurti naudą ir patogumą vartotojams: taupydami klientų laiką galėsime pasiūlyti didesnį paslaugų paketą iš vienų rankų. Skaičiuojame, kad šis žingsnis turėtų padidinti naujų dujų vartotojų srautą – visiems naujiems elektros vartotojams čia pat siūlysime įsivesti dujas. Prie tinklo prijungę daugiau naujų dujų vartotojų, labiau išnaudosime esamą infrastruktūrą ir mažinsime kaštus vartotojams“, – teigia „Lietuvos dujų“ vadovas Liudas Liutkevičius.

Klientų aptarnavimo centruose bus galima gauti išsamią informaciją apie „Lietuvos dujų“ teikiamas paslaugas – prijungimą prie dujų tinklų, dujotiekių pertvarkymą, remontą, dujų apskaitos prietaisų patikrą ir kita. Įmonės paslaugas klientai taip pat gali užsisakyti ir el. paštu paslaugos@lietuvosdujos.lt

„Lietuvos dujų tiekimas“ yra sudaręs galimybę savo klientams daugelį paslaugų užsisakyti neišėjus iš namų. Pavyzdžiui, susižinoti informaciją apie mokėjimus arba užsisakyti atsiskaitymo knygelę galima telefonu 1894 arba el. paštu info@ldtiekimas.lt. Dėl to nebūtina važiuoti į klientų aptarnavimo centrą.

LESTO siūlo klientams, prieš ruošiantis vykti į klientų aptarnavimo centrą, apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1802 – taip išspręsti rūpimus klausimus greičiau ir patogiau. Pavyzdžiui, nemokamą atsiskaitymo knygelę galima užsisakyti  telefonu arba savitarnos svetainėje.

 

 


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: