Pexels nuotr.

Susikaupę pilvo riebalai – kaip juos sumažinti?

Dažniausia priežastis, dėl kurios susimąstome apie savo pilvo riebalų perteklių, yra netenkinanti išvaizda. Vis dėlto, reikėtų nepamiršti, kad svarbiausias kriterijus turėtų būti sveikas kūnas. Susikaupę pilvo riebalai, dar kitaip vadinami vidiniais riebalai, gali turėti žalos jūsų sveikatai. Norėdami sumažinti diabeto, širdies ir kraujagyslių ligų riziką, atkreipkite dėmesį į straipsnyje pateikiamus patarimus, kurie jums leis ne tik fiziškai atrodyti geriau, bet ir palaikyti geresnę sveikatą.

Įvertinkite savo galimybes

Ypač populiari kombinacija, kuri padeda sumažinti pilvo riebalus yra sportas ir tinkama mityba. Tai veiksmingas duetas, tačiau kartais nutinka taip, kad vidinių riebalų, pasitelkiant tik dietą ir sportą, nepavyksta sumažinti. Jei manote, kad tai yra ir jūsų atvejis, nedvejokite ir kreipkitės į specialistus. Jie jums padės atrasti spragas, galbūt netinkamai atlikdavote pratimus arba jūsų mitybos planas yra nepakankamai gerai subalansuotas.

Nutinka ir taip, kad situacija būna sudėtingesnė, dieta ir sportas nepadeda visiškai, o efektyviausia išeitis būna riebalų nusiurbimo procedūra. Pilvo riebalų nusiurbimas kaina – kone pirmoji frazė paieškos sistemų laukelyje. Tačiau jos baimintis nereikia. Laikui bėgant atsiranda vis daugiau plastinės chirurgijos klinikų, kurios gali pasiūlyti kokybišką paslaugą už prieinamą kainą. Šiandiena ši procedūra tampa vis populiaresnė, nes yra saugi, padedanti greičiau pakoreguoti figūrą ir leidžianti pasijusti geriau. Taigi, gerai įsivertinkite esamą situaciją ir nebijokite jos aptarti kartu su šios srities specialistais, jie jums pasiūlys tinkamiausius spendimus.

Alkoholio vartojimas, mityba ir sportas

Na, o jei dar tik startuojate, verta išmėginti kelis būdus, skirtus pilvo riebalų mažinimui. Taip išsirinksite artimiausius ir palankiausius sau, kuriuos vėliau be rūpesčio galėsite praktikuoti. Šiandien šių būdų yra išties daug, dalinamės keliais iš jų.

Ribokite suvartojamą alkoholio kiekį

Pirmiausia, nuo ko galite pradėti, tai alkoholio kiekio ribojimas. Dažnas alkoholio vartojimas yra svorio augimo priežastis, ypač pilvo ir juosmens srityje. Jis sulėtina medžiagų apykaitą – kartu su alkoholiu maišomi kiti ingredientai ar suvartojamas maistas suvirškinami lėčiau. Be to, alkoholis skatina apetitą, tad taip tampa sunkiau laikytis dienos plano. Jei norite išvengti papildomų riebalų, geriau jo visiškai atsisakyti.

Mityba

Siekiant numesti svorio, idealu susidaryti maisto planą, tačiau reikia žinoti, kokį maistą vartoti. Siūloma valgyti daugiau kokybiškų baltymų, jie gali padėti  sumažinti  apimtis. Tam puikiai tiks kiaušiniai, žuvis, ankštinės daržovės, riešutai. Nepamirškite skaidulų, jos pagerina virškinimą. Rinkitės daržoves, vaisius, nesmulkintas avižas. Galiausiai, sumažinkite suvartojamą angliavandenių kiekį. Venkite saldžių, gazuotų gaiviųjų gėrimų, įprastą pieną keiskite į augalinį, vietoje cukraus rinkitės saldiklius.

Sportas

Varginant pilvo riebalams, verta nepamiršti sporto. Šiuo atveju puikiai tiks kardiotreniruotės. Šios treniruotės gali būti įvairios, tačiau dažniausiai pasirenkamas bėgimas, plaukiojimas, važinėjimas dviračiu. Taip pat nepamirškite pratimų su svarmenimis. Jų kilnojimas padeda augti raumenims, taip stiprinamas jūsų kūnas. Svarbu – prieš pradedant lankyti sporto salę, reikėtų pasitarti su asmeniniu treneriu dėl taisyklingo pratimų atlikimo. Tai gali padėti išvengti nemalonių traumų.

Siekiant atsikratyti papildomų kilogramų, reikia daug ištvermės ir ryžto. Tačiau užsibrėždami sau tikslus, laikydamiesi patarimų, galite atrodyti geriau, apskritai, pagerinti bendrą sveikatos būklę. Dar kartą primename – jei su situacija sunku susitvarkyti patiems, nebijokite kreiptis į sporto ar medicinos specialistus.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: