„Švaros broliai“ Panevėžyje statys naujas tunelines plovyklas

Automobilių švaros paslaugų lyderiai „Švaros broliai“ metų pradžioje pasirašė 10 naujų objektų vystymo sutarčių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje. Įmonė pradeda ieškoti franšizes įsigyti norinčių pirkėjų.

„Švaros broliai“ pristato ir dar vieną naujovę pirkėjams: galimybę rinktis iš keturių skirtingų tunelinės plovyklos modelių.

„Dalis objektų jau yra statomi, kiti bus pradėti statyti artimiausiu metu. Taip pat planuojame šias metais sutarti dėl dar mažiausiai keleto objektų Lietuvoje, o dabar pradedame naujų objektų franšizių pardavimus“, – sako „Švaros brolių“ Verslo plėtros ir franšizės vadovas Kristijonas Minelga.

Ilgą laiką tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikę „Švaros broliai“ šiemet plečia savo tinklą – nauji objektai atsiras ne tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, bet ir Šiauliuose, Panevėžyje bei Alytuje, dalis jų atsidarys dar 2021-aisiais, kiti – iki 2022 metų vidurio.

„Vidutinio ir mažesnio dydžio tunelinių plovyklų modelių galimybės leidžia žengti į miestus, į kuriuos anksčiau plėstis neketinome. Tačiau matome gyventojų poreikį, jaučiame didelį potencialą, norime palengvinti kasdienę automobilio priežiūrą vartotojams“, – mintimis dalijasi K. Minelga.

Keturi plovyklos modeliai

Naujus objektus apsiimsiančių valdyti franšizės gavėjų „Švaros broliai“ ieško dar iki objektų atidarymo – pasirašydami franšizės sutartis naujieji savininkai susimoka pradinius franšizės mokesčius, skiria plovyklos darbui įsibėgėti reikalingą sumą.

Investuotojams siūloma rinktis iš keturių skirtingų „Švaros brolių“ tunelinių plovyklų modelių, šie skirstomi pagal plovyklos dydį, jos pajėgumus: nuo mažiausio „Smart“, galinčio aptarnauti vidutiniškai 60 automobilių per valandą, MINI – 100 automobilių per valandą, MIDI su 160 automobilių per valandą, iki MAXI, kur per valandą gali būti nuplauti daugiau nei 220 automobilių.

Pasak K. Minelgos, galimybė varijuoti įvertinant skirtingų modelių privalumus suteikia lankstumo, leidžia būsimiems savininkams prisitaikyti pagal savo finansines galimybes, atidžiau įvertinti investicinę grąžą, atsiperkamumą.

„Nesunku paskaičiuoti – jei, pavyzdžiui, didžiausio pralaidumo MAXI modelis, pilnai pasiekęs pajėgumą gali nuplauti 500 tūkst. automobilių per metus, metinė verslo apyvarta viršija 2 mln. eurų. Per 5–6 metus tokia investicija atsiperka“, – sako ekspertas.

Kurioje vietoje koks modelis statomas, lemia iš anksto atlikta detali rinkos analizė – įvertinami automobilių srautai, plovimų poreikis konkrečioje teritorijoje.

„Visi mūsų objektai statomi intensyviausių automobilių srautų miesto arterijose, gerai matomose, patogų privažiavimą turinčiose vietose. Plėsdamiesi į kitus miestus taip pat taikome standartizuotus modelius, visuose naujuose objektuose diegiame inovatyvią vandens grąžinimo sistemą, siekiame draugiško santykio su gamta“, – sako K. Minelga.

Pasiteisinęs verslo modelis

Eksperto teigimu, abejonių dėl verslo modelio patrauklumo šiandien jau nebekyla, franšizių pardavimas „Švaros broliams“ taip pat nebe naujiena: keturi ankstesni objektai buvo parduoti kaip jau veikiantis verslas už EBITDA daugiklį, penktasis objektas prie Gariūnų – kaip plyno lauko franšizė investuojant į dar nepastatytą objektą.

„Šalia Gariūnų verslo parko statoma tunelinė plovykla klientams duris atvers iki šių metų vidurio, tačiau objektas parduotas jau gerokai seniau. Franšizės pirkėjas užsitikrino banko finansavimą, skyrė lėšų verslo įsibėgėjimui – jis patikėjo mūsų verslo modeliu ir investavo į visiškai naują, dar tik statomą plovyklą“, – teigia K. Minelga.

Pasak pašnekovo, pirmąsias plovyklas įsigiję franšizių pirkėjai domisi ir naujais objektais, kai kurie jų, matydami efektyvų modelio veiksmingumą, svarsto apie galimybę įsigyti po antrą plovyklą.

Pirkėjams keliami aiškūs reikalavimai

Būsimam franšizės gavėjui taip pat keliami atskiri reikalavimai: jis pats turėtų būti įsitraukęs į verslo valdymą, pats būti verslo vadovu.

Svarbi ir jo reputacija, verslo valdymo patirtis, finansinis pajėgumas – kad galėtų įsigyti naują verslą, jam reikia turėti nuosavų lėšų pradinei investicijai. „Priklausomai nuo pasirinkto modelio ir bankinio finansavimo intensyvumo, pirminė „Smart“ modelio investicija kainuoja nuo 300 tūkst., renkantis didesnius modelius ji proporcingai didėja“, – sako K. Minelga.

Jo teigimu, „Švaros broliai“ padės išspręsti svarbiausius klausimus, susitarti dėl geriausių finansavimo sąlygų, padės su verslo planais. Franšizės gavėjas ateis jau į pilnai pastatytą objektą.

„Franšizės gavėjui suteikiame didelį palaikymą: patikrintą verslo modelį, žinomą prekės ženklą, bendrą klientų bazę, efektyvias rinkodaros galimybes, verslo valdymo mokymus. Užtikriname įrangos techninę pagalbą, inovacijų ir technologinių naujovių diegimą, patentuotų, tik franšizės tunelinėms plovykloms skirtų produktų tiekimą“, – komentuoja pašnekovas.

Pasak jo, per 22 veiklos metus „Švaros broliai“ sukaupė didžiulę patirtį, kuria dalinsis ir su naujuoju pirkėju. Franšizės davėjas teiks stiprų palaikymą plovyklos atidarymo laikotarpiu ir po jo visą sutarties laikotarpį – į objektą pirkėjas ateis, kai viskas jau bus pastatyta, suprojektuota, išspręsta ir pilnai suruošta „iki rakto“.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: