Šventės virtualiame pasaulyje: kaip žaidimai prisitaiko prie kalendorinių progų?

Žaidimų industrijai nuolat tobulėjant, jos kūrėjai ieško naujų būdų įtraukti žaidėjams ir kurti jiems dar įdomesnes patirtis. Vienas iš šiuolaikinių sprendimų – specialios šventinės aktyvacijos žaidimuose. Tai vadinamieji „LiveOps“ renginiai, kuriems virtualios erdvės „išpuošiamos“ šventiniu dizainu, o taip pat pasiūloma specialių naujų užduočių.

„Žaidėjai tikrai tikisi specialaus žaidimų pritaikymo šventėms, ir tą būtina daryti, jei nori būti sėkmingas. Panašiai, kaip fizinės parduotuvės puošiasi Kalėdoms ar Velykoms, taip ir virtualus pasaulis turėtų prisitaikyti prie švenčių“, – dalijasi „Nordcurrent“ žaidimų kūrėjas Povilas Katkevičius.

Pasak jo, tai ne tik įtraukia esamus, bet ir skatina naujus žaidėjus prisijungti, todėl „Nordcurrent“ komanda rūpinasi žaidimuose adaptuoti beveik visas įmanomas šventes: Kalėdas, Velykas, Valentino dieną, Heloviną, Šv. Patriko dieną, Jonines, Padėkos dieną, Mėnulio Naujuosius metus ir dar daug kitų. Šventiniai renginiai žaidimuose neapsiriboja tik vizualiniais pokyčiais – žaidėjams siūlomos loterijos, riboto laiko užduotys ir unikalūs apdovanojimai – visa, kas kuria šventinę atmosferą ir stiprina žaidėjų bendruomeniškumo jausmą.

Mados svarbios ir šventės žaidimų pasaulyje

Vienas iš šventinių aktyvacijų pavyzdžių – „Nordcurrent“ sukurtas mados žaidimas „Pocket Styler“. Šiame žaidime, skirtame mados gerbėjams, žaidėjai gali dalyvauti stiliaus konkursuose, kurti unikalius įvaizdžius ir varžytis su kitais mados entuziastais iš viso pasaulio. Nenuostabu, kad šventės yra svarbi „Pocket Styler“ dalis: žaidimo veikėjai šia proga persirengia šventinėmis aprangomis, žaidėjams suteikiama galimybė įsigyti riboto laiko drabužių kolekcijas, kurios dingsta pasibaigus renginiui. Ši strategija ne tik skatina įsitraukimą, bet ir stiprina žaidėjų motyvaciją būti aktyviais.

„Žmonės visada siekia unikalumo, o riboto leidimo kolekcijos padeda tai užtikrinti. Šventiniu laikotarpiu siūlome unikalius aksesuarus, drabužius ar šukuosenas, kurių po šventės jau nebus galima įsigyti. Tai leidžia žaidėjams jaustis ypatingais ir sustiprina jų lojalumą žaidimui“, – komentuoja P. Katkevičius.

Žaidimų herojų stilių kuria garsūs stilistai

Kurdami šventines aprangas „Pocket Styler“ veikėjams, kūrėjai bendradarbiauja su profesionaliais stilistais – Joringiu Šatu ir Viktorija Šaulyte-Mocke, kurie siekia sukurti ne tik patrauklias, bet ir unikalią patirtį suteikiančias aprangas. Stilistai atskleidžia, kad virtualios mados kūrimo procesas skiriasi nuo darbo realiame pasaulyje.

„Kai dirbi su gyvu žmogumi, gali klausti jo nuomonės, ieškoti sprendimų, pritaikyti stilių konkrečiai progai. Tačiau virtualiame pasaulyje viskas remiasi tavo paties kūrybine drąsa ir gebėjimu sukurti kažką įdomaus bei išskirtinio. Čia gali įgyvendinti idėjas, kurios realiame gyvenime būtų sunkiai įmanomos – tiek dėl techninių apribojimų, tiek dėl žmonių baimės eksperimentuoti“, – pasakoja vienas iš „Pocket Styler“ stilistų J. Šatas.

Jam antrina ir stilistė V. Šaulytė-Mockė, akcentuodama, kad virtualios mados kūryba leidžia išlaisvinti vaizduotę: „Virtualus pasaulis suteikia kūrybinę laisvę, kurios gali trūkti realybėje. Čia galima įgyvendinti net ir pačias drąsiausias idėjas. Vis dėlto svarbu, kad įvaizdžiai atitiktų žaidimo stilistiką ir žaidėjų lūkesčius – jie vertina ir ekstravaganciją, ir kasdieniškumą“, – dalinasi patirtimi stilistė.

Stilistai sutaria, kad žaidimų herojams kuriant drabužius svarbiausia yra originalumas ir savitumas. „Tu nežinai, ką pasirinks žaidėjas – vieną dieną jis ieškos kažko šokiruojančio, kitą – labai paprasto. Todėl kiekvienas dizaineris turi išlaikyti savo stilių ir siekti būti įdomus“, – sako V. Šaulytė-Mockė.

„Kai kurios idėjos realybėje būtų tiesiog techniškai neįgyvendinamos. O žaidimuose galiu įgyvendinti kūrybines svajones – čia galiu nevaržyti savęs fantazuodamas suknelių dizainą ir unikalius aksesuarus, kurių realybėje galbūt niekas nesiruoštų dėvėti. O čia kaip tik tai ir traukia žaidėjus – galimybė išsiskirti ir atrasti kažką visiškai naujo“, – priduria J. Šatas.

„Žaidimų sėkmę ir kuria tai, jog tai yra toli gražu ne vien technologinis produktas. Tai daugiasluoksnė kūrybinė platforma, kurioje susilieja realybės ir virtualybės ribos. Jei tai daroma profesionaliai, su dėmesiu kiekvienai detalei, lauk gero rezultato“, – apibendrina P. Katkevičius.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: