Unsplash nuotr.

Tiesia pagalbos ranką smulkiajam verslui: sąskaitas klientai galės apmokėti realiu laiku

Lietuvių bendrovė pasišovė iš esmės supaprastinti atsiskaitymus smulkiajam verslui ir padėti gauti apmokėjimus už suteiktas paslaugas ar prekes vos išrašius sąskaitą. Tokia galimybė tapo realybe Klaipėdoje sukurtai verslo apskaitos platformai „Sąskaita123“ sukirtus rankomis su Londone įsikūrusia atvirosios bankininkystės bendrove „Noda“.

„Lietuvos ir visos Europos smulkusis verslas iki šiol priverstas taikstytis su vėluojančiais atsiskaitymais – sąskaitos išrašomos šiandien, bet pinigai į sąskaitą atkeliauja tik po kelių dienų ar net savaičių. Tai ne tik apsunkina kasdienį smulkiojo verslo darbą, bet ir riboja jo augimo galimybes“, – sako „Sąskaita123“ įkūrėjas ir vadovas Darius Šoparas.

Jo teigimu, šią problemą pastebi ne tik smulkieji verslininkai, bet ją įvardijo ir Europos Komisija (EK), kurios duomenimis, pavėluotas sąskaitų apmokėjimas už suteiktas paslaugas ar prekes daro didelę įtaką Europos smulkių ir vidutinių įmonių likvidumui ir investiciniam pajėgumui.

„Mažos įmonės dažnai neturi pakankamai finansinių rezervų, kad galėtų išgyventi ilgus apmokėjimų laukimo laikotarpius. Vėlavimai gali sukelti finansinę krizę, kuri apsunkina verslo plėtrą ar net gresia bankrotu. Pavyzdžiui, savarankiškai dirbantys asmenys, negavę apmokėjimų laiku, gali būti priversti atidėti svarbias investicijas, įsigyti reikalingą įrangą ar tiesiog prarasti galimybes augti“, – vardija D. Šoparas.

Pasak jo, „Noda“ integravimas „Sąskaita 123“ platformoje leido pasiūlyti radikalų pokytį – išrašytos sąskaitos gali būti apmokamos realiu laiku, be jokių tarpininkų ar papildomų žingsnių, o sąskaitų siuntimas ir apmokėjimas tapo vienu vientisu procesu. Išrašius sąskaitą, klientui automatiškai sugeneruojama unikali mokėjimo nuoroda. Paspaudęs ją, klientas gali atlikti momentinį pavedimą iš savo banko sąskaitos, o apmokėjimas nedelsiant užfiksuojamas sistemoje.

„Verslininkui nebereikia tikrinti banko paskyros ar skambinti buhalterijai – viskas vyksta automatiškai. Tokiu būdu ne tik sutrumpėja pinigų judėjimo laikas, bet ir mažėja administracinė našta bei klaidų tikimybė“, – sako D. Šoparas.

Anot jo, tarptautiniam verslui šis sprendimas taip pat itin patrauklus, nes „Noda“, kaip licencijuota mokėjimo įstaiga Jungtinėje Karalystėje, bendradarbiauja su daugiau nei 2 000 bankų 28 šalyse.

„Mūsų tikslas – suteikti smulkiajam verslui tokius pat galingus įrankius, kokius turi didžiosios korporacijos. Partnerystė su „Sąskaita123“ yra vienas iš tokio siekio pavyzdžių“, – akcentuoja Aurimas Dambrauskas, „Noda“ regiono pardavimų vadovas.

„Noda“, pradėjusi veiklą 2020 m., specializuojasi mokėjimų procesų optimizavime – nuo KYC (kliento pažinimo) ir sukčiavimo prevencijos sprendimų iki ilgalaikės vertės prognozavimo (LTV), UX gerinimo bei dirbtinio intelekto sprendimų taikymo.

Platforma „Sąskaita123“, veikianti nuo 2015 metų, skirta smulkiajam verslui ir individualią veiklą vykdantiems paslaugų teikėjams. 2024 metais platformos pardavimo pajamos siekė beveik 0,5 mln. eurų.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: