Tokijo vasaros olimpinės žaidynės skaičių pavidalu: kas lietuviams buvo įdomiausia?

Praėjus svarbiausiam metų sporto įvykiui – Tokijo vasaros olimpinėms žaidynėms – TV3 žiniasklaidos grupė turi kuo pasidžiaugti. Oficialus žaidynių transliuotojas Lietuvoje per kiek daugiau nei dvi savaites liepą-rugpjūtį ne tik ištransliavo 250 valandų sporto, bet ir pagerino žiūrimumo ir lankomumo rekordus, rodo žiniasklaidos monitoringo agentūros „Gemius Audience“ duomenys.

Iš viso Lietuvoje olimpines žaidynes per televiziją stebėjo apie 1,5 mln. žmonių.

Tokijo vasaros olimpinės žaidynės kiek daugiau nei dvi savaites buvo transliuojamos ne tik dviem TV3 žiniasklaidos grupės kanalais, bet ir naujienų portale tv3.lt.

„Portalo šuolis išsiskiria labiausiai, nes dėl ateinančių naujų technologijų ir pandemijos keičiasi vaizdo turinio vartojimo būdai – žmonės vis mieliau vartoja jį internetu, todėl tv3.lt dabar yra variklis. Bet solidžius rezultatus fiksavo ir kiti mūsų medijų kanalai. Sakyčiau taip: auksas atiteko tv3.lt, sidabras – TV6, o bronza – TV3“, – sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.

Krepšinis valdo

Nepaisant to, kad Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė į Tokijo vasaros olimpines žaidynes nepateko, būtent krepšinis mūsų tautiečius visų žaidynių metu domino labiausiai. Populiariausios rungtynės prie televizorių, telefonų ir kompiuterių ekranų pritraukdavo maždaug po 253 tūkst. krepšiniui neabejingų žiūrovų.

Išvis krepšinio sporto šaką visų žaidynių metu pasižiūrėjo beveik 700 tūkst. žiūrovų. Neabejingi žiūrovai buvo toms rungtynėms, kuriose dalyvavo slovėnai – būtent tos, kurių metu Slovėnija žaidė prieš Australiją, per televiziją buvo stebimos labiausiai. Interneto vartotojus labiausiai sudomino Slovėnijos ir Prancūzijos kova.

„Nors mūsų komanda dėl medalio šiemet nekovojo, krepšinis vis tiek buvo pati populiariausia sporto šaka“, – teigė L. Blaževičiūtė ir pridėjo, kad bendrovės turimi duomenys rodo, jog susidomėjimas krepšinio sporto šaka auga nuolatos, ir vis daugiau lietuvių mielai žiūri ne tik tas rungtynes, kuriose dalyvauja mūsų rinktinė.

TV3 generalinė direktorė taip pat pridėjo, kad jau nuo rudens didžiausi šios sporto šakos aistruoliai bus pakviesti stebėti atrankų ciklą į pasaulio krepšinio čempionatą. Kaip jau įprasta, čia dalyvausiančią Lietuvos rinktinę kiekviename žingsnyje lydės ir TV3 žiniasklaidos grupė.

Antroje vietoje pagal populiariausias transliacijas olimpinių žaidynių metu, pasak L. Blaževičiūtės, yra lengvoji atletika. Šios sporto šakos transliacija, kuomet finale dalyvavo ir disko metikas Andrius Gudžius, pritraukė daugiau nei 221 tūkst. žiūrovų. Trečioje vietoje – penkiakovės bėgimas ir jojimas (kiek daugiau nei 169 tūkst. žiūrovų), ketvirtoje – ritminė gimnastika (per 166 tūkst. žiūrovų), o penktoje – plaukimas (per 160 tūkst. žiūrovų).

Lengvosios atletikos sporto transliacijų peržiūros išsiskyrė labiausiai, mat po krepšinio, dėl šios sporto šakos įvairovės, lengvąją atletiką visų olimpinių žaidynių metu pasižiūrėjo 688 tūkst. žmonių. Nemažai žiūrovų pritraukė ir badmintonas (sporto šaką stebėjo 301 tūkst. žiūrovų) ar buriavimas, kuriame pasirodė ir Viktorija Andrulytė (253 tūkst. žiūrovų). Sporto aistruoliai buvo sudominti ir debiutinėmis sporto šakomis. 3×3 krepšinio rungtynes pasižiūrėjo 245 tūkst., riedlenčių sportą – 152 tūkst., o laipiojimo – 150 tūkst. žiūrovų.

Daug dėmesio sulaukė ir lietuvių startai. Vienas labiausiai stebėtų – ne tik disko metiko A. Gudžiaus, bet ir sidabro medalį iškovojusios Lauros Asadauskaitės-Zadneprovskienės šlovės akimirka. Ją išvis pasižiūrėjo 237 tūkst. žiūrovų.

Apskritai žiūrimiausios buvo žaidynių atidarymo ir uždarymo ceremonijos. Jas atitinkamai stebėjo beveik 386 tūkst. ir 246 tūkst. gyventojų.

Ruošėsi 4 mėnesius

Pasiruošimas žaidynėms užtruko ir pareikalavo papildomų resursų – pasirengimo darbai truko maždaug 4 mėnesius, o taip pat šiuo metu įdarbinta papildomų darbuotojų. Anot L. Blaževičiūtės, reikėjo ir kitokių investicijų bei pastangų, pavyzdžiui, teko plėsti serverių resursus.

„Olimpiados laikotarpiu sustiprinome sporto, gyvenimo būdo ir užsienio turinio skiltis. Portalo redakcija aprašė olimpines žaidynes įvairiais kampais. Turėjome daug išskirtinio turinio, pvz., sportininkų reakcijos ir emocijos iš karto po jų pasirodymo. Apie žaidynes ir olimpiečius įvairiais kampais rašė gyvenimo bei užsienio žurnalistai. Iš viso minimu laikotarpiu parašyta apie 800 straipsnių ir sukurta speciali laida tik internetui „Misija Tokijas“ (ją kūrė 2 papildomi žmonės). Vien olimpinio polapio kūrimas pareikalavo 216 valandų darbo“, – pasakojo L. Blaževičiūtė.

Ji pridūrė, kad tiesiogiai iš Tokijo papildomai dirbo 12 žmonių komanda. O studijose Lietuvoje – dar 30, įskaitant komentatorius.

Filmukas iš užkulisių: https://youtu.be/Jhu6VR5n4qY

„Realiai įgyvendinome ir pirmą didelį portalo tv3.lt rinkodaros projektą. Naudojome įvairiausius kanalus: TV, radiją, internetą, reklaminius ekranus, ir net garsiakalbius paplūdimiuose. Tai suveikė kaip gerai spusteltas akseleratorius, ir padėjo mums stipriai kilstelti auditorijas didmiesčiuose. Beveik visuose juose portalo lankomumas šoktelėjo daugiau nei 30 proc. O Palangoje, kur apsilankyti tv3.lt buvo kviečiama net per garsiakalbius, augimas viršijo 40 proc.“ – sako TV3 generalinė direktorė.

„Ir visa tai nėra vienkartinis dalykas. Per šias olimpines žaidynes sukauptą patirtį ir įdirbį galėsime pakartotinai naudoti ir Pekino žiemos olimpinių žaidynių metu, ir „X faktoriui“, ir kitiems mūsų kuriamiems bei parduodamiems projektams“, – pridūrė L. Blaževičiūtė.

Kaip sporte, taip ir televizijoje nuolat patiriame įvairiausių emocijų, o TV3 žiniasklaidos grupė jau visai netrukus pakvies visa tai išgyventi kartu naujajame sezone, kurį pasitinka su šūkiu „skirtingai nuostabūs“!


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: