Maxima nuotr.

„Tokio darbuotojo niekur nebuvau sutikusi“: pirkėjai balandį žarstė komplimentus „Maximos“ herojams

Jeigu reikės ištiesti pagalbos ranką – nedvejodami tai padarys. Jeigu matys galimybę pasirūpinti, kad apsilankymas parduotuvėje būtų dar patogesnis – nedelsdami to imsis, o kasdienį apsipirkimą palydės šypsena. Taip balandį kalbėta apie „Maximos“ herojus, kurių darbai neliko nepastebėti.

Nuramino pasimetusį vaiką

Tai, į ką suaugusieji net neatkreiptų daug dėmesio, vaikui gali tapti nemenku išbandymu. Tokiais atvejais sulaukta pagalba giliai įstringa į širdį, todėl devynmečio mama itin dėkinga „Maximos“ parduotuvės Vilniuje kasininkei Linai. Šį padėjo, kai savitarnos kasoje jos vaikas nesulaukė grąžos.

„Jis – drovus. Buvo pasimetęs, nuėjęs ir prie informacijos skyriaus bijojo paklausti, ką tokiu atveju daryti. Kasininkė Lina pamatė vaiką, priėjo, paklausė kas nutiko ir nuramino. Už rankos nusivedė į savitarnos kasą, atidarė aparatą ir ten radusi užstrigusias monetas atidavė grąžą“, – apie įvykį pasakoja berniuko mama.

Namo grįžęs vaikas mamai džiaugėsi, kad kasininkė pažadėjo visuomet jam padėti, jeigu tik reikės pagalbos – lai visada prie jos prieina.

Nuoširdus noras pagelbėti

Lankytojams įstringa ne tik išskirtinės situacijos. Kartais tereikia sulaukti pagalbos rankos sprendžiant kasdienius klausimus, kad parduotuvė įsimintų kaip vieta, kurioje dirba geranoriški darbuotojai.

„Buvau nustebintas labai maloniu bei nuoširdžiu kasininkės darbu, – apie Visagino „Maximos“ darbuotoją Mariną sako tujas pirkęs lankytojas. – Visu pirma, ji nubėgo bei patikrino, ar yra suteikiama nuolaida, vėliau padėjo susikrauti tujas į mašiną. Esu be galo patenkintas šios kasininkės geranorišku ir nuoširdžiu noru padėti kiekvienam pirkėjui.“

O štai su depozitinių butelių pridavimo problemomis susidūrusį vilnietį nudžiugino taromato operatoriumi-krovėju dirbantis Vladimiras. Lankytoją sužavėjo ramus Vladimiro bendravimas su šypsena ir jo nuoširdi pagalba negalią turinčiam vyrui.

Giria visi kaimynai

Balandį „Maximos“ lankytojai itin vertino ir lietuviškojo prekybos tinklo darbuotojų pastabumą, kai šie gelbėjo apsiperkant net neprašomi – pavyzdžiui, padėjo sutaupyti laiko. Štai Šiauliuose kasininke-pardavėja dirbanti Enita tapo priežastimi, kodėl vienas lankytojas ėmė apsipirkinėti savitarnos kasose.

„Ji mane pasikvietė, kad nereikėtų laukti eilėje prie kasos, ir parodė, kaip elgtis“, – dėkojama darbuotojai. Pasak lankytojo, Enita visuomet padeda pirkėjams ir net pati prieina pastebėjus, kad jiems kyla klausimų.

Tuo tarpu klaipėdiečiui kasininkui-pardavėjui Aurimui žarstomos padėkos už kasdienį rūpestį. Šešerius metus „Maximos“ parduotuvėje apsipirkinėjanti moteris sako, kad tokio malonaus darbuotojo niekur kitur nėra sutikusi.

„Niekada nepamiršta pasisveikinti, atsisveikinti, pasiteirauti apie turimą kortelę, o kas svarbiausia – vaikų kasoje jis mane su kelių mėnesių leliuku pakvietė į priekį“, – dėkoja Aurimui moteris ir priduria, kad ir jos kaimynai negaili kasininkui gerų žodžių.

„Jeigu tik yra kokia skatinimo programa ar priedai darbuotojams už darbą, šis vaikinas to nusipelnė visu 100 proc.“, – įsitikinusi ji.

Kiekvienas įvertinimas – aukso vertės

Ir Aurimas, ir kiti minėti darbuotojai balandį tapo „Maximos“ herojais. Lietuviškojo prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, ši jau ne vienerius metus tęsiama padėkos darbuotojams iniciatyva išties pasiteisina.

„Kasdien matau, kaip mūsų komanda atsakingai rūpinasi, kad kiekvienas pirkėjų apsilankymas parduotuvėje būtų kuo sklandesnis. Už papildomas pastangas mes darbuotojams padėkojame ir finansiškai, o nuoširdi lankytojų padėka tampa pačiu didžiausiu įvertinimu bei motyvacija tobulėti“, – sako E. Dapkienė.

Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Herojai renkami remiantis būtent šiais įvertinimais, tad kiekvienas jų yra be galo svarbus.

Kas mėnesį skelbiamiems herojams yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: