
Organizatorių nuotr.
„Tokvila“ tarp geriausių „Toyota“ atstovų Europoje: pelnė aštuntąjį klientų aptarnavimo apdovanojimą
Japonų automobilių gamintojas „Toyota“ kasmet šio ženklo prekybos atstovams kelia aukštus klientų aptarnavimo kokybės, verslo efektyvumo, tvarumo ir kitus tikslus, o geriausiai juos įvykdžiusieji pretenduoja gauti apdovanojimą „Ichiban“, kuris japonų kalboje reiškia „numeris vienas“. Europoje geriausiems atstovams šis apdovanojimas teikiamas nuo 2006 metų. Lietuvoje jį pirmą kartą pelnė „Tokvila“ dar 2010 metais, o šiemet įmonė apdovanota jau aštuntuoju „Ichiban“.
„Tokvilos“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas, komentuodamas įvertinimą pažymi, kad norint jį pelnyti reikia kasdien nuosekliai dirbti ir įgyvendinti iškeltus „Best Retailer in Town“ (BRiT) programos tikslus – „Ichiban“ apdovanojimą pretenduoja gauti tik tie „Toyota“ prekybos atstovai, kurie įvykdo bent 16 iš 18 BRiT tikslų, o taip pat įgyvendina socialinį ar inovacijų projektą vienoje iš gamintojo nustatytų sričių. Ir tik tuomet išrenkamas geriausias „Toyota“ centras šalyje.
Dėl „Ichiban“ apdovanojimo Europoje varžosi net pustrečio tūkstančio „Toyota“ prekybos atstovų, bet apdovanojama mažiau nei penkiasdešimt. Šiemet šį titulą pelniusi „Tokvila“ ne tik pasirodė geriausiai Lietuvoje vykdydama iškeltus tikslus, bet ir buvo vienintelė Baltijos šalyse, sugebėjusi juos išpildyti visu šimtu procentų.
Tarp 18 BRiT verslo efektyvumo rodiklių matuojama klientų aptarnavimo kokybė, darbuotojų įsitraukimas, jų kompetencija, taip pat įvairūs pardavimo, pelno šaltinių diversifikavimo bei kiti rodikliai. Tiesa, tikslai neapsiriboja vien tik vidine įmonės veikla – vienas iš tikslų šiemet buvo ir inovacijų taikymas darbo vietoje ar klientų aptarnavime, socialiai atsakinga ir su tvarumu susijusi veikla.
Pasak „Tokvilos“ vadovo, šis apdovanojimas tampa puikiu priminimu, kad aukšti standartai yra ne epizodiškas, bet kasdienis reiškinys kompanijos veikloje: „Pirmą kartą įvykdėme šimtą procentų tikslų – tai visos mūsų komandos pasiekimas, kurio nepavyktų įgyvendinti staiga per vieną ketvirtį. Turime nuolat stengtis visose situacijose – tiek kasdieniame bendravime su klientais, tiek vidinėse komandos užduotyse, o tai atsispindi matuojamuose rodikliuose.
„Svarbiausia išlikti savame kelyje, nuolat siekti aukščiausio rezultato savo darbe ir klientų aptarnavime – kasdien būti šiek tiek geresniais nei buvome vakar“, – kalbėjo „Tokvilos“ vadovas G. Ignotas.

Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!