„Topo centras“ pristatė aplikaciją išmaniesiems – apsipirksite vos per 1 min.

„Topo centras“ pristatė aplikaciją išmaniesiems – apsipirksite vos per 1 min.

619
0
DALINTIS

Nuo šiol norimą prekę įsigysite vos per 1 minutę. Tokį pažadą vartotojams duoda 100 tūkst. EUR į pirkėjų patirties kūrimą investuojantis didžiausias Lietuvoje elektronikos ir buitinės technikos pardavėjas „Topo centras“. Jo pristatyta nauja išmaniesiems telefonams sukurta aplikacija turi tapti pažado tesėjimo garantu.

Sprendimą kurti el. prekybos aplikaciją „Topo centras“ priėmė įvertinęs pasaulinę tendenciją, rodančią, jog pirkimas išmaniaisiais telefonais sparčiai auga. Jis tampa įprastu vis daugiau žmonių, o užsukančiųjų į el. parduotuves iš asmeninių ir nešiojamųjų kompiuterių kiekis nebeauga.

„Lietuviai yra imlūs naujovėms ir žengia kartu su pasaulinėmis prekybos tendencijoms. Aiškiai matyti, kad el. parduotuvių lankytojų, naudojančių išmaniuosius telefonus, skaičius jau beveik prisivijo tuos, kurie internete apsiperka kompiuteriu. To priežastis – „čia ir dabar“ faktorius. Y ir Z kartoms priklausantiems žmonėms išmanusis telefonas yra neatsiejama gyvenimo dalis, įrankis, padedantis akimirksniu atlikti daug darbų. Taip pat ir apsipirkti“, – teigia Remigijus Štaras, UAB „Topo grupė“ generalinis direktorius.

Remdamasis pasauline praktika, rodančia, kad patogus apsipirkimas skatina pardavimo augimą, „Topo centras“ planuoja, kad aplikacija padės pagerinti pirkimo internetu rezultatus net iki 30 proc.

„Tikėtina, kad rezultatai dar kis, pradėjus vis daugiau žmonių Lietuvoje naudotis mobiliąja bankininkyste ir mobiliuoju el. parašu. Tai leidžia piniginius pavedimus atlikti turint tik išmanųjį telefoną, taigi kur kas paprasčiau bus ir atsiskaityti už prekes. Tam nereikės papildomų priemonių“, – sakė R. Štaras.

Pasak jo, „Topo centro“ el. parduotuvės aplikacija yra patogumo bei naudos vartotojui derinys. Jos naudotojas ne tik gaus naudingą informaciją apie dominančius produktus ar jų kainų pokyčius, bet ir galės dalyvauti specialiose akcijose, žaidimuose, lojalumo programose ir naudotis kitais interaktyviais sprendimais, kurie apsipirkimo potyriui suteikia daugiau atspalvių.

Suskaičiuota, kad naujojo sprendimo įgyvendinimo išlaidos siekia 100 tūkst. EUR. Prognozuojama, kad per pirmuosius mėnesius „Topo centro“ apsipirkimo programėle pasinaudos ir prekių iš prekybos tinklo įsigys apie 30–50 tūkst. pirkėjų.

NĖRA KOMENTARŲ

PARAŠYTI KOMENTARĄ

Komentarų sistema leidžia skaitytojams išsakyti savo nuomonę, pasidalinti įdėjomis, pateikti papildomos informacijos ar pasiginčyti su oponentais. Redakcija pasilieka teisę pašalinti skaitytojų vulgarius, skatinančius smurtą, įžeidžiančius, skatinančius tautinę, rasinę, religinę ar kitokią neapykantą ir grasinančius komentarus.