Lietuvos naujienos - Verslas - 2021-03-04

Unikalus naujienlaiškio dizainas – jūsų verslo sėkmės garantas

Elektroninę prekybą vykdantiems verslininkams koronaviruso pandemija tapo nelengvu iššūkiu. Dėl COVID-19 plitimo visame pasaulyje žmonės rečiau užsuka į fizines parduotuves. Todėl prekybininkai ieško kitų būdų, padėsiančių klientams greitai perduoti informaciją apie savo verslą ir taip puoselėti su jais ryšius.

Puikus pasirinkimas – naujienlaiškių siuntimas (angl. email marketing). El. paštas yra viena efektyviausių bendravimo priemonių, todėl siųsdami laiškus ar naujienlaiškius aktualiausias žinias apie savo įmonę klientams pranešite vos per kelias sekundes. Tačiau ką daryti, kad jūsų laiškai išskirtų ir paskatintų vartotojus juos atsidaryti? Patarimais, kaip sukurti išskirtinį naujienlaiškio dizainą, dalinasi naujienlaiškių siuntimo platformos vystytojas, vivasend.lt direktorius Nerijus Dulinskas.

1. Tinkamai parinkite naujienlaiškio matmenis

Pirmasis dalykas, kurį reikia apgalvoti rengiant naujienlaiškį – kokie bus jo matmenys (ilgis, plotis, aukštis). Pasak vivasend.lt direktoriaus N. Dulinsko, tinkamas naujienlaiškio dydis yra viena svarbiausių laiško dizaino sudedamųjų dalių. Eksperto nuomone, tai, kokios apimties bus jūsų naujienlaiškis, gali turėti didelės įtakos laiškų atidarymo rodikliams. Standartinis el. laiško plotis yra nuo 550 iki 600 pikselių, aukštis – nuo 1 500 iki 2 000 pikselių. Laiško ilgis nėra griežtai ribojamas ir priklauso nuo jūsų turinio apimties. Kurdami naujienlaiškio maketą svarbiausią informaciją pateikite tarp pirmųjų viršutinių 300 – 500 pikselių. Taip gavėjas, atsidaręs jūsų laišką, iškart pamatys pagrindinę pranešimo žinutę. Taigi, ruošdami  naujienlaiškį parinkite tokius jo matmenis, kad išnaudotumėte visą ekrano plotį, o vartotojai jūsų laišką galėtų sėkmingai atsidaryti tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone.

2. Leiskite vartotojui naujienlaiškį peržiūrėti savo naršyklėje

Dauguma el. pašto vartotojų nedelsiant ištrina laišką, jei jis nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams. Juk šiais laikais daugiau kaip 50 proc. laiškų atsidarome savo telefone. Tiesa, pasitaiko atvejų, kad dėl mobiliuosiuose įrenginiuose nustatytų apribojimų kai kurių laiškų peržiūrėti negalime. Todėl kurdami naujienlaiškį jame įterpkite nuorodą „Žiūrėti šį el. laišką savo naršyklėje“ (angl. View this email in your browser). Ši nuoroda yra gana svarbus laiško dizaino elementas. Ji jūsų naujienlaiškiui suteiks patikimumo ir leis pasiekti visus vartotojus nepriklausomai, kokią el. pašto platformą jie naudoja.

3. Naujienlaiškį kurkite pasitelkdami vaizdo redagavimo programą „Photoshop“

Vaizdo redagavimo programa „Photoshop“ – patogi priemonė siekiant parengti unikalų naujienlaiškio dizainą. Naudodami įvairias šio įrankio funkcijas galėsite sukurti patrauklią naujienlaiškio antraštę bei foną, įterpti vartotojų dėmesį patraukiančių nuotraukų ir atrasti naujų idėjų, kaip įdomiai pateikti laiške ar naujienlaiškyje esančią informaciją. Būkite kūrybingi – taip naujienlaiškių siuntimas taps malonia veikla, išsiskirsite iš konkurentų, o klientai, tikėtina, mieliau skaitys jūsų laiškus.

4. Sukurkite dėmesį patraukiančią naujienlaiškio antraštę (angl. header)

Norint, kad vartotojai atsidarytų jūsų naujienlaiškį, svarbu sugalvoti patrauklią naujienlaiškio antraštę. Nors iš pirmo žvilgsnio tai atrodo nereikšmingas dalykas, neapsirikite. Antraštė yra išties svarbus gero naujienlaiškio dizaino komponentas. Tai yra pirmas dalykas, kurį pamatys vartotojai, atsidarę jūsų laišką. Įdomiai naujienlaiškio antraštei sukurti nėra jokios formulės. Ją galvodami užduokite sau klausimą: „Jei mano laiškui skaitytojas skirs dvi sekundes, ką noriu, kad jis prisimintų?“ Patarimas – į antraštę įterpkite savo įmonės pavadinimą, logotipą ar kitą jūsų prekės ženklą pristatantį paveiksliuką. Jį patalpinkite naujienlaiškio antraštės centre, pačiame viršuje. Žmonės sukurti taip, jog geriausiai įsisavina matomą informaciją. Todėl laiške naudodami įvairius vaizdus skaitytojams paliksite įspūdį per kelias sekundes ir jie jus lengviau atpažins.

5. Suprantamai pateikite pagrindinę naujienlaiškio dalį (angl. main part of the newsletter)

Pagrindinė naujienlaiškio dalis – tai yra svarbiausias pranešimas, kuriuo norite pasidalinti su savo klientais. Siųsdami laiškus pagalvokite, kokią aktualią žinutę jiems norite perduoti: pranešti apie išpardavimus, naujus pasiūlymus, įspėti apie akcijas ir pan. Kurdami naujienlaiškį pasistenkite, kad pagrindinė jo dalis būtų paprasta, lengvai skaitoma ir neperkrauta informacija. Šios dalies tekstą suskaidykite pastraipomis, padidinkite jo šriftą ir įterpkite naujienlaiškio centre, po antrašte, kad būtų aiškiai matomas. Ne paslaptis, jog dauguma vartotojų el. laiškų atidžiai neskaito, o tik permeta juos akimis. Todėl svarbiausią informaciją pristatykite pasitelkdami įvairius paveiksliukus ar naudodami infografikus. Tai puikus būdas siekiant pagerinti naujienlaiškio estetinį vaizdą.

6. Įterpkite poraštę (angl. footer)

Paskutinis, tačiau nemažiau svarbus dalykas, kuriam būtina skirti pakankamai dėmesio – kaip sukurti tinkamą naujienlaiškio poraštę. „Poraštė – yra kelios paskutinės naujienlaiškio eilutės, kuriose turite pateikti jūsų prenumeratoriams reikalingą informaciją. Čia įterpkite socialinių tinklų „Facebook“, „Linkedin“ ar „Instagrams“ mygtukų, kviečiančių skaitytojus užeiti į įmonės socialinius tinklus, pamėgti jūsų „Facebook“ puslapį, dalintis įmonės turiniu su draugais ir pan. Mygtukų dydį, formą ir spalvą priderinkite prie įmonės logotipo ar bendro naujienlaiškio vaizdo. Jie neturėtų užgožti pagrindinio laiško turinio, tačiau turi būti pastebimi. Šioje naujienlaiškio dalyje taip pat pateikite nuorodą arba mygtuką, leidžiantį skaitytojui atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos, nurodykite kontaktinius įmonės duomenis ir kt. Taip jūsų klientams bus paprasčiau su jumis susisiekti, o jums naujienlaiškio nereikės perkrauti pertekline informacija ir vizualiai jis atrodys daug patraukliau“, – teigia vivasend.lt vadovas N. Dulinskas.

Taigi, jei norite sukurti įspūdingą naujienlaiškio dizainą, pasinaudokite šiais patarimais. Juos pritaikius jūsų naujienlaiškiai taps vienu mėgstamiausiu vartotojų turiniu, o jums padės palaikyti ryšius su klientais ir pasiekti geresnių laiškų atidarymo rodiklių.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: