Vaizdo įrašų optimizavimas „YouTube“ paieškoje

Video turinys auditorijoms darosi vis patrauklesnis, todėl greičiausiai pastebėjote, kad jo ženkliai padaugėjo daugelyje socialinių tinklų. Tačiau didžiausia vaizdo įrašų platforma, kuri tampa naujos kartos televizija, yra YouTube. Kodėl verta YouTube naudoti ir verslui? Video dėka galima kurti asmeniškesnį ryšį su klientais, dalintis įdomiu turiniu ir pritraukti daugiau sekėjų. Žinoma, norint surinkti daugiau organiškų peržiūrų, reikia optimizuoti turinį, todėl šiame straipsnyje pateiksime naudingų patarimų, kurie padės tapti lengviau atrandamiems YouTube paieškoje. Na, o jei prireiks išsamesnės konsultacijos ar pagalbos, visuomet galite kreiptis į www.taurusmedia.lt – savo srities specialistai padės optimizuoti Jūsų turinį.

  • Raktažodžių pasirinkimas. Pirmas žingsnis yra raktinių žodžių paieška – juos reikia pasirinkti pagal tai, kas svarbiausia Jūsų verslui. Tinkamus raktažodžius bei frazes galite rasti naudojant Google Trends įrankį arba YouTube paiešką. Google Trends parodo raktažodžius, kurie yra dažniausiai ieškomi. Taip pat pateikiamos ir susijusios temos bei užklausos, kurios domina lankytojus. Populiarių raktažodžių galima rasti ir vedant žodžius į YouTube paiešką – pradėjus vesti žodį atsiranda dažniausiai ieškomų frazių ir žodžių pasiūlymai.
  • Svarbiausia – turinys. Geriausius rezultatus pasieksite, jei Jūsų kuriamas turinys bus kokybiškas. Jis turi būti įdomus skaitytojams ir nekopijuotas. Neturint įdomaus ir aktualaus turinio, gerų rezultatų nepadeda pasiekti nei optimizavimas, nei gera reklama.
  • Vaizdo įrašo trukmė. YouTube palankiau vertina ilgesnius, įtraukiančio turinio vaizdo įrašus, nes jų metu galima parodyti daugiau reklamų ir ilgiau išlaikyti vartotoją YouTube platformoje.
  • Reklamuokite savo vaizdo įrašą. Pirmoji para po vaizdo įrašo įkėlimo į YouTube platformą yra pati svarbiausia – kuo daugiau žmonių peržiūrės turinį, tuo Jūsų įkeltas vaizdo įrašas bus sėkmingesnis. Dėl šios priežasties iškart rekomenduojama stengtis pritraukti kuo daugiau peržiūrų iš esamos auditorijos – paskelbkite įrašą socialiniuose tinkluose, naudokite žiniasklaidą, informacinius pranešimus, elektroninius laiškus ir panašius būdus. Jei yra galimybė, pirkite reklamą visose įmanomose platformose, kad būtų pasiekti geriausi rezultatai.

Tai pagrindiniai patarimai, kuriuos būtina žinoti, jei žadate pradėti naudotis YouTube platforma savo verslui. Tačiau tai dar ne viskas! Jūsų sėkmei šioje platformoje labai svarbi ir techninė turinio optimizavimo pusė. Sužinokite į kokias detales reikia atkreipti dėmesį, jog Jūsų turinys būtų vertinamas dar geriau.

  • Vaizdo įrašo pavadinimas. Pavadinimas yra pirmas dalykas, kuris atkreipia žmonių dėmesį, todėl jis privalo būti įtraukiantis. Tačiau reikia nepamiršti jame panaudoti ir raktažodžio. Rekomenduojama, jog pavadinimas būtų sudarytas bent iš 5 žodžių, iš kurių vienas būtų Jums svarbiausias raktažodis.
  • Vaizdo įrašo paveikslėlis. Vaizdo įrašo paveikslėlis, kuris būna matomas vartotojams prieš įsijungiant vaizdo įrašą taip pat atlieka svarbų vaidmenį – jis gali pritraukti daugiau peržiūrų. Daugiau dėmesio sulauksite, jei naudosite linksmus, įdomius bei dėmesį patraukiančius vaizdus, teksto elementus.
  • Vaizdo įrašo aprašymas. Rekomenduojama parašyti kuo ilgesnį tekstą, išnaudojant visus galimus simbolius. Geriausia, jei visa svarbiausia informacija, naudingos nuorodos yra paminimos teksto pradžioje, nes labai maža dalis vartotojų skaito pilną aprašymą. Verta į šį tekstą nepamiršti įtraukti Jūsų pasirinktų raktažodžių.
  • Subtitrai. YouTube platforma yra labai konkurencinga – ypač anglų kalboje, tačiau naudojant kitas kalbas pritraukti daugiau peržiūrų nėra taip sunku. Dėl šios priežasties daug naudos suteikia įvairių kalbų subtitrų naudojimas – jie taip pat gali pabrėžti ir Jums svarbius raktinius žodžius.
  • Žymės. YouTube platforma naudoja žymes tam, kad galėtų suprasti vaizdo įrašų kontekstą bei turinį. Tai puiki proga panaudoti savo raktažodžius ir jų derinius tam, kad Jūsų turinys būtų dar lengviau pastebimas. Žymės YouTube platformoje pagal numatytuosius nustatymus nėra matomos,  tačiau jas peržiūrėti galima naudojant nemokamą „vidlQ Chrome“ plėtinį.
  • Raginimas veikti. Nepamirškite iš anksto suformuluoti pranešimų, kurie būtų rodomi Jūsų vaizdo įrašo pabaigoje – tai gali būti teksto juosta, kuri leistų vienu mygtuko paspaudimu prenumeruoti Jūsų kanalą.

YouTube platforma kiekvieną dieną naudojasi 30 milijardų žmonių iš viso pasaulio, todėl tikrai nepadarysite klaidos pradėję kurti verslui naudingą vaizdo turinį. Šie patarimai padės optimizuoti turinį taip, kad sulauktumėte kuo daugiau peržiūrų ir sekėjų. Taigi viskas, ko Jums dabar bereikia – tai turinio idėja, kuri būtų įdomi ir susijusi su Jūsų verslu, teikiamomis paslaugomis ar produktu. Išnaudokite YouTube savo sėkmei!


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: