Omniva nuotr.

Visuomenės apklausa: lietuviai į užsienį dažniausiai siunčia maistą ir grožio prekes

Nors naudotis siuntų pristatymo paslaugomis Lietuvoje jau tapo įprasta, sienas tarp valstybių trinanti globalizacija lemia vis dažnesnį gyventojų poreikį siųsti siuntas į užsienį. „Omniva LT“ užsakymu atliktos gyventojų apklausos duomenimis, per pastarąjį pusmetį tarptautinių siuntų paslaugomis naudojosi beveik kas penktas lietuvis (16 proc.). Dažniausiai į užsienį siunčiame maistą, grožio prekes ir drabužius.

Tyrimų bendrovės „Norstat“ kovo ir balandžio mėnesiais vykdyta reprezentatyvi visuomenės apklausa parodė, kad 2 proc. lietuvių siuntas siunčia į Latviją bei Estiją ir net 14 proc. – į kitas užsienio valstybes. Tokių siuntų turinys įvairus: skaičiuojant tuos atvejus, kai siuntos buvo siunčiamos ne į Baltijos šalis, net pusė (51 proc.) apklaustųjų siuntė negreitai gendantį maistą ar grožio prekes (49 proc.). Apklausos respondentai taip pat nurodė, kad dažnai siunčia ir drabužius (40 proc.), žaislus (30 proc.) bei elektronikos prekes (20 proc.).

„Pastaraisiais metais elektroninė prekyba sparčiai augo, o jos privalumus išnaudoja tiek privatūs asmenys, tiek verslas. Tuo tarpu patogūs prekių siuntimo ir pristatymo procesai ne tik sustiprina e. prekybos potencialą, bet ir tampa reikšmine vartotojo patirties dalimi. Pavyzdžiui, jeigu anksčiau vartotojai bijodavo rizikuoti, todėl siųsdavosi ne viską, šiandien siuntomis pristatomų prekių kategorijų kur kas daugiau. Prie to smarkiai prisidėjo ir paštomatų infrastruktūra: naudojimasis jais intuityvus, o išsiųstos ar laukiamos siuntos pristatymo stebėjimas – patogus bei aiškus“, – teigia „Omniva LT“ komercijos vadovas Justinas Pileckas.

Kaip pastebi J. Pileckas, iš siunčiančių į kitas valstybes absoliuti dauguma apklaustųjų (90 proc.) siunčia siuntinius draugams ir giminaičiams, gyvenantiems užsienyje. Dar 19 proc. apklaustųjų renkasi grąžinti internete pirktas prekes ar jas parduoti internetinėse užsienio parduotuvėse (16 proc. respondentų). Kita vertus, nors didelė siuntų dalis išsiunčiama užsienyje gyvenantiems artimiesiems, tarptautinių siuntų potencialas yra gerokai didesnis.

„Pastebime naują tendenciją: suprasdami globalizacijos kuriamą poveikį ir galimybes, vis daugiau Lietuvos verslininkų siekia įžengti į tarptautinę areną, tokiu būdu ne tik plečiant veiklos geografiją, bet ir auginant klientų skaičių. Siekis pasiūlyti savo prekes užsienio rinkoms neatsiejamas nuo tarptautinių siuntų paslaugos. Todėl užimdami išmanaus logistikos partnerio pozicijas siekiame užbėgti įvykiams už akių – ne tik pristatėme tarptautinių siuntų paslaugą, bet ir plečiame savo pajėgumus bei atnaujiname paštomatus ir svarbiausią infrastruktūrą“, – sako „Omniva LT“ komercijos vadovas.

Įmonė „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje. Jį sudaro 351 paštomatas, kurie bendrai turi daugiau nei 47 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė taip pat valdo pirmąją lietuvišką išorinę prekių grąžinimo platformą FLIPO, o pernai pristatė ir naują tarptautinių siuntų platformą tarptautines.omniva.lt. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“, kuris valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse.

Omniva nuotr.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: