Bendrovės nuotr.

„Wizz air“ pristato naujas klientų aptarnavimo galimybes

Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ skelbia apie svarbius pokyčius klientų aptarnavimo srityje. Šie veiksmai yra tęstinių pastangų dalis, kurių tikslas – nuolat gerinti keleivių aptarnavimo kokybę. Nuo šiol bendrovė nutraukia padidinto tarifo skambučių centro liniją, taip užtikrindama, kad keleiviai nebus apmokestinami didesnio tarifo įkainiais.

Keleiviai, norėdami rasti naują „Wizz Air“ Pagalbos centro numerį, kviečiami apsilankyti „Wizz Air“ Pagalbos centro internetinėje svetainėje, kurioje pateikiama informacija apie galimus mokesčius pagal vietinius tarifus.

Siekiant užtikrinti greičiausią ir patogiausią būdą keleiviams valdyti su kelionėmis susijusius klausimus, „Wizz Air“ rekomenduoja naudotis internetine savitarnos platforma, prieinama oro linijų svetainėje arba mobiliojoje programėlėje. Keleiviams čia sudaryta galimybė valdyti savo užsakymus, gauti informaciją apie skrydžius, daryti pakeitimus rezervacijose, prašyti kompensacijų ar grąžinimo, spręsti klausimus, susijusius su vėlavimais ar atšaukimais.

Klientai visą parą gali užduoti klausimus dėl užsakymų, skrydžių būsenos, bagažo ar kitų paslaugų naudodamiesi internetiniu pokalbių botu „Amelia“. Sudėtingesnėms užklausoms spręsti veiks tiesioginiai pokalbiai. Šių pokalbių konsultantai dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

„Wizz Air“ ir toliau planuoja reikšmingas investicijas į klientų aptarnavimą, siekdama gerinti keleivių kelionių kokybę. Praėjusiais metais oro linijos pristatė „Amelia Voice Service“ – automatizuotą balso paslaugą, teikiančią atnaujintą informaciją apie rezervaciją bei svarbius nurodymus, jeigu keleivių skrydis patirtų trikdžių.

„Mūsų tikslas – užtikrinti keleiviams geriausią galimą kelionės patirtį. Klientų aptarnavimas yra viena iš mūsų veiklos prioritetinių sričių. Šis sprendimas nutraukti padidinto tarifo liniją yra tik dar vienas žingsnis visoje gerinimo priemonių grandinėje“, – sako „Wizz Air“ klientų patirties vadovė Boglarka Spak. – „Mes ir toliau investuosime į naujoves, kurios leis užtikrinti aukščiausio lygio paslaugas mūsų keleiviams visame pasaulyje.“


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: