Žinomi prekės ženklai ir jų komunikacija – ko galima pasimokyti iš jų norint pritraukti bei išlaikyti potencialius klientus?

Prekės ženklai ir jų komunikacija – tai nuolatos kintantys procesai, dominantys tiek marketingo specialistus, tiek stambiuosius ar smulkiuosius verslininkus. Kaip pritraukti daugiau klientų, užmegzti bei išlaikyti ryšį su potencialiais vartotojais tam, kad jūsų produktas būtų ne tik gerai parduodamas, tačiau apie jį būtų atsiliepiama teigiamai bei nuolatos?

Šie klausimai neduoda ramybės kiekvienam iš mūsų, todėl žinomi prekės ženklai bei jų rinkodara – puikūs pavyzdžiai, iš kurių galime pasimokyti tiek daug. Kalbant apie prekės ženklo komunikaciją vertėtų apsibrėžti, kas yra prekės ženklas?

Prekės ženklas – tai rinkai puikiai atpažįstamas produktas, užsitarnavęs tam tikrą reputaciją klientų rate. Tai gali būti išskirtinė pakuotė, logotipas, raidės, skaitmenys, emblemos, raidinės priemonės ar netgi spalva, o dažniausiai tai – visų šių komponentų junginys.

Kokios yra pagrindinės prekės ženklų funkcijos?

Pagrindinės prekės ženklo funkcijos yra emocinė bei funkcinės. Emocinė būsena labai svarbi pritraukiant bei užmezgant pradinį ryšį su vartotoju, tačiau žinoma, jog svarbiausia yra produkto funkcija – estetika, prieinama kaina, panaudojamumas. Patariame kurti tokius produktus ar paslaugas, kurios nebūtų vienkartinės.

Kaip komunikuojami žinomi prekės ženklai?

Žinomi prekės ženklai turi stiprias strategijas tam, kad jų žinutė būtų pasiekta kiek įmanoma greičiau ir įtikinamiau. Kaip viskas vyksta? Žinoma, pirmiausia kuriama stipri komunikacijos strategija bei atliekami rinkos pažinimo tyrimai tam, kad būtų pažintas potencialus vartotojas. Tai – vienas iš svarbiausių žingsnių planuojant savo komunikacijos strategiją.

Tuomet kuriama strategija, kurios pagrindinis uždavinys – taip pat puikiai pažinti ir savo siūlomą produktą, žinoti jo privalumus ir trūkumus, misiją, konkurentus. Atkreipkite dėmesį, jog žinoti silpnybes yra iš tiesų bene svarbiausia – taip išvengsite netikėtumų bei jas žinodami mokėsite ir paslėpti, užmaskuoti savo prekės privalumais.

Trečiame etape pagaliau kuriamas prekės ženklo vaizdinis įvaizdis, kuris yra be galo svarbus. Prekės ženklo logotipas turėtų būti pakankamai paprastas ir suprantamas kiekvienam vartotojui. Žinomi prekės ženklai neretai pasirenka tam tikras spalvines priemones ir jas vartoja visoje savo komunikacija tam, kad išvengtų nuolatinio logotipo vartojimo.

Paskutinis etapas ne mažiau svarbus – būtina apgalvoti, kaip įvesite savo prekės ženklą į rinką: galbūt tai bus išskirtinis atidarymo renginys ar akcija? Taip pat apgalvokite ir tai, kaip išlaikysite ir kontroliuosite klientus – galbūt rašysite blogą ar skelbsite reguliarias nuolaidas.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: