„Burger King“ restoranas atidarytas ir Klaipėdos „Akropolyje“
Franšizės „Burger King“ valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Klaipėdoje atidarė „Burger King“ restoraną. Tai pirmasis šio tinklo restoranas uostamiestyje ir jau penktasis Lietuvoje.
„Didelė prekių ir paslaugų įvairovė visada yra mūsų prioritetas ir pagrindinė veiklos kryptis, tad vieno iš pirmaujančių prekės ženklų pasaulyje sprendimas atidaryti restoraną uostamiesčio „Akropolyje“ yra labai reikšmingas. „Burger King“ atidarymas uostamiestyje buvo labai lauktas tiek mūsų prekybos centro lankytojų, tiek visų miesto gyventojų“, – komentuoja „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
Naujasis „Burger King“ restoranas įsikūrė restoranų zonoje prie „Akropolio ledo“, pirmame prekybos centro aukšte. Jame lankytojai galės pasimėgauti visame pasaulyje įvertintais, ant ugnies keptais mėsainiais bei kitais gardžiais meniu pasirinkimais.
Komentuodama naujo restorano atidarymą, Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų padalinio vadovė sako, jog tikslai pasiekti, nors pandemijos metu restoranų plėtra ir kelia nemažai iššūkių.
„Savo restoranams norime parinkti tokias vietas, kurios yra populiarios, mėgstamos ir lankomos, nes tai leidžia užtikrinti ir mūsų restoranų matomumą bei lankomumą. Klaipėdos „Akropolis“ kaip tik ir yra tokia vieta, kur netrūksta nei miesto gyventojų, nei jo svečių ar į pajūrį atvykstančių poilsiautojų. Nors pandemija „Burger King“ franšizės išplėtimui ir mėgino kišti koją, vis dėlto pasiekėme užsibrėžtą tikslą, sėkmingai atidarėme naujus restoranus ir nežadame sustoti“, – sako K. Kõvask.
2019 m. rugsėjį „Tallink“ įsigijo „Burger King“ franšizės teises Baltijos šalyse, o restoranams valdyti bendrovė įkūrė antrinę įmonę „Tallink Fast Food“. Šiuo metu bendrovė iš viso valdo jau 15 „Burger King“ restoranų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!