„FishWish“ produkcija pasieks ir Panevėžį

Kokybiška žuvimi ir jūros gėrybėmis prekiaujanti „FishWish“ e. parduotuvė nuo šiol savo prekes pristatys pirkėjams visoje Lietuvoje. Tikimasis, kad tai padės pasiekti šiais metais užsibrėžtų plėtros tikslų – augti dvigubai.

Pasak „FishWish“e. parduotuvės vadovo Martyno Kamino, pristatymas visoje Lietuvoje buvo planuotas plėtros žingsnis, tačiau netikėta kliūtimi tapo mažas tokias paslaugas teikiančių logistikos bendrovių pasirinkimas. „Visa mūsų prekiaujama žuvis ir jūros gėrybės yra šaldytos, taigi, būtina sąlyga – griežti standartai, susiję su temperatūriniu režimu, kad bet kuriuo metų laiku būtų užtikrinta, jog vartotoją pasieks tokios temperatūros produktas, kaip reikalaujama. Be to, norėjome, kad užsakymas klientui būtų pristatomas maksimaliai greitai, į jam patogią vietą bet kur Lietuvoje – ir dideliame mieste, ir sodyboje.  Partnerių, kurie išpildytų šiuos mums svarbius kriterijus, pasirinkimo Lietuvoje beveik nėra, todėl džiaugiamės atradę ir pradėję bendradarbiauti su NNL  logistikos paslaugų įmonių grupe“, – teigia M. Kaminas.

„FishWish“ žuvis ir jūros gėrybės klientus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje pasieks praktiškai kiekvieną dieną, mažesnių miestų gyventojus – vieną kartą per savaitę. Iki šiol „FishWish“ produkcija sostinės ir Kauno gyventojams į namus buvo pristatoma 2-3 kartus per savaitę, į kitus didžiuosius miestus – tik kelis kartus per mėnesį. Mažesnių miestų ir kaimelių gyventojams pristatymo galimybės nebuvo.

M.Kamino teigimu, Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, pačios populiariausios lašišinės žuvys: laukinė lašiša, arktinė palija. Antroje vietoje – „Matjes“ silkė ir visos menkės rūšys, iš jų labiausiai mėgstama – Atlanto menkė. „Kas mus be galo nustebino, kad lietuviai išties mėgsta ikrus – dažniausiai perkami raudonieji Atlanto lašišos ikrai, ypatingoms progoms – juodieji Sibirinio eršketo ikrai. Iš jūros gėrybių, vienareikšmiškai, mėgstamiausi yra aštuonkojo čiuptuvai, midijos, šukutės“, – apie lietuvių įpročius pasakoja „FishWish“ vadovas.

Paprašytas apibūdinti tipišką e. parduotuvės pirkėją, verslininkas pažymi, kad auditorija yra įvairi –nuo jaunų šeimų iki senjorų, tačiau dažniausiai e. parduotuvėje perka moterys, besirūpinančios savo artimųjų ir šeimos sveikata.

Daugiausiai užsakymų „FishWish“ e. parduotuvė sulaukia iš Vilniaus, Kauno ir  Klaipėdos. Nuo lyderių trejetuko mažai atsilieka Panevėžys, Šiauliai. Mažiau, bet taip pat nuolat užsakymų atkeliauja iš Marijampolės, Alytaus, Trakų, Anykščių, Plungės, Mažeikių.

„FishWish“ e. parduotuvė veiklą pradėjo 2020 m. pabaigoje, praėjusiais metais jos apyvarta siekė  105 tūkst. Eur., 2021 m. pardavimų pajamos augo daugiau nei 2 kartus lyginant su praėjusiu laikotarpiu.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: