Į Lietuvą atvyksta Europos marketingo legenda prof. Peter Leeflang
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiemet pirmąkart organizuoja bendrą kasmetinę konferenciją „ADRENALINAS/Sinergija, kurianti vertę“. Tai yra dviejų didžiausių savo srities profesionalus jungiančių organizacijų nuoseklaus bendradarbiavimo rezultatas.
Pagrindiniu pranešėju šiemet pasirinktas marketingo profesorius Peteris Leeflangas. Jis yra vienas iš reklamos efektyvumo matavimo pradininkų, matematinio rinkodaros modeliavimo specialistas, 2014 m. prestižinio marketingo mokslo žurnalo „Marketing Science“ apdovanotas už indėlį į rinkodaros mokslo raidą. P. Leeflangas, Europos universitetų rinkodaros profesorius, įskaitant Groningeno universitetą bei Astono verslo mokyklą, Nyderlandų karališkosios menų ir mokslų akademijos narys, į Lietuvą atvyks gegužės 29 dieną.
„Didžiausią vertę prekės ženklui kuria įmonės rinkodaros specialistų ir komunikacijos specialistų tarpusavio bendradarbiavimas, dėl to siekiame sukurti erdvę patirties mainams ir kokybiškam tobulėjimui“, – teigia KOMAA Valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis.
LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus teigia, jog iki šiol ADRENALINO temos apsiribodavo kūrybiškumu, kūrybiška reklama, o šių metų konferencijos tema platesnė – apie kūrybišką ir efektyvią reklamą, apie kliento ir agentūros santykius bei efektyvų darbą kartu.
Šiemetinį renginį sudarys keturios dalys – du forumai, konferencija, kurioje patirtimi dalinsis pranešėjai iš Lietuvos ir užsienio, ir neformalaus bendravimo vakaras. Pirmajame forume numatyti trijų 2014 metų geriausių „Adrenalino“ kampanijų pristatymai, metų prekės ženklo pristatymas bei diskusija tema „Kaip sukurti kūrybiškai išskirtinę ir efektyvią kampaniją“, kurioje dalyvaus marketingo ir komunikacijos specialistai. Antrajame forume išgirsime skaitmeninės rinkodaros agentūrų („Gaumina“, „IM Partners“, „AD Fingers“, „Enter“) konkrečių atvejų analizės pristatymus bei diskusiją „Kaip sukurti kūrybiškai išskirtinį ir efektyvų skaitmeninį sprendimą“.
Konferencija „ADRENALINAS/Sinergija, kurianti vertę“ vyks gegužės 29 dieną. Be Peter Leeflang programoje taip pat pasirodys Aleksandras Agatovas, ilgametis vienos iš lyderiaujančių Europos reklamos agentūrų BBDO Maskva, strateginės grupės vadovas, profesorius Leonidas Donskis.
Lietuviškos reklamos festivalis ADRENALINAS šiemet vyks rugsėjo 25 d. 2014 metų Adrenalinui pateikti 307 darbai, į finalininkų sąrašą pakliuvo 83 darbai, įteikti 52 apdovanojimai. „Grand prix“ atiteko MILK agentūros kurtai „TransferGo“ spaudos reklamai „Turistai“. MILK pripažinta 2014 metų kūrybine agentūra. Metų klientu tapo „Omnitel“. Metų media agentūra – „Starcom“.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!