Gamintojo nuotr.

„Kia Sportage“ 30-mečiui – speciali modelio versija

Populiarusis „Kia“ kompaktinis SUV „Sportage“ pasiekė svarbų raidos etapą. Iki šiol visame pasaulyje parduota daugiau nei 7 milijonai šio modelio vienetų, todėl jis automobilių pramonėje dėsningai įvardijamas kaip vienas sėkmingiausių Pietų Korėjos gamintojo kūrinių – jis geriausiai parduodamas nuo 2015 metų. Nuo pat pristatymo 1993-aisiais „Sportage“ tapo naujovių, akį traukiančio stiliaus ir smagaus našumo simboliu. Į gatves išriedėjo jau penkios šio visureigio kartos, o šiemet jis mini 30 metų sukaktį.

„Per 30 metų ir penkias „Sportage“ kartas modelio sėkmės formulė iš tikrųjų nepakito, – sako Alexandre’as Papapetropoulos, „Kia Europe“ produktų ir kainų direktorius. – Jo ilgalaikė kokybė kelyje ir išskirtinis patrauklumas džiugino viso pasaulio vairuotojus. Siekdami prisiminti šį ikoninį modelį, džiaugsmingai pristatome „Kia Sportage“ jubiliejinį leidimą, perkeliantį komfortą ir stilių į kitą lygį. Šis leidimas liudija prekių ženklo istoriją ir kartu meta žvilgsnį į ateitį.“

Jubiliejiniame leidime – daugiau komforto ir stilingumo

Jubiliejinio leidimo („Anniversary Edition“) pristatymas Europoje prasidės rugsėjo pabaigoje ir palaipsniui išplis visose rinkose. Šioje versijoje bus daug dizaino ir ergonominių patobulinimų, kurie dar labiau padidins automobilio patrauklumą. Vairuotojai taip pat galės mėgautis dar didesne prabanga.

Ryškiai blizgios juodos kontūrinės linijos prie šoninių langų ir oro aptako, taip pat nauji tamsiai chromuoti apdailos įdėklai priekyje, gale ir šonuose suteikia jubiliejiniam leidimui dar elegantiškesnę išvaizdą. Tonuoti langai, sportiški nauji 19 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai ir tamsiai chromuotos apsauginės dugno plokštės taip pat yra žvilgsnį traukiančio dizaino elementai.

Galiausiai jubiliejinis leidimas bus siūlomas visiškai naujos kėbulo spalvos – pilkos „Wolf Grey“. Kitos galimos spalvos – „Deluxe White“ ir „Casa White“ balta, „Pearl Black“ juoda, „Penta Metal“ metalinė ir „Experience Green“ žalia, o visas versijas pasirinktinai galima dažyti dviem atspalviais, kai stogo danga atskirai padengta „Pearl Black“ dažais.

Salone aukštos kokybės pojūtį suteiks kruopščiai pagamintos zomšos ir dirbtinės odos sėdynės. Priekinių sėdynių valdymas elektra ir šildymas, taip pat šildomas vairas, du 12,3 colio įstrižainės ekranai bei išmaniųjų klavišų funkcijos sustiprina salono patrauklumą. Jubiliejinio leidimo versijoje taip pat siūlomas naujas specialus „Midnight Green“ salono spalvų paketas.

Penkios „Sportage“ kartos

Tam tikra prasme jubiliejinis modelio leidimas yra trisdešimties metų pažangos ir naujovių diegimo viršūnė. Pati pirmoji „Kia Sportage“ buvo pristatyta 1993-aisiais – jau tuomet tai buvo novatoriškas modelis.

Tada gamintojai pakeitė didelio pravažumo modelio sampratą ir pristatė kompaktišką SUV, sujungiantį klasikinių visureigių ir sportinių sedanų savybes: erdvų saloną ir dinamiškumą. Šiuo atžvilgiu automobilis tapo naujo rinkos segmento pradininku – tai pirmasis tikras miesto visureigis.

Kuriant antrosios kartos modelį (2004 m.) prioritetas buvo skiriamas kokybei ir saugumui. Modernios platformos, kurioje kėbulas buvo sujungtas su važiuokle, pristatymas prisidėjo prie didžiulės antrosios kartos automobilių sėkmės. Jų buvo parduota dvigubai daugiau nei pirmosios laidos modelių.

Trečiosios kartos „Sportage“ (2010 m.) išsiskyrė savo dizainu. Jis  ypatingo dėmesio sulaukė dėl vieno ryškiausių gamintojo atpažinimo ženklų – vadinamųjų „Tigro nosies“ radiatoriaus grotelių.

Po dizaino revoliucijos ketvirtoji modelio karta (2015 m.) buvo skirta didesniam patogumui ir patobulintoms saugos funkcijoms užtikrinti. Tam buvo įdiegtos naujausios pažangios vairuotojo pagalbos sistemos (ADAS). Dėl mažesnio litražo variklių „Sportage“ sugebėjo padidinti savo klientų bazę C-SUV segmente. Nuo šios kartos „Sportage“ iki šiol yra geriausiai parduodamas „Kia“ automobilis.

Penktoji „Sportage“ karta (2021 m.) pasižymėjo padidintomis vidutinio dydžio visureigių proporcijomis ir saugumą didinančiu daugiakonstrukciu kėbulu. Visureigis tapo dar patrauklesnis, gamintojui pritaikius „Oposites United“ dizaino filosofiją.

Pridėjus papildomų elektrifikuotų jėgos pavaros variantų (pvz., hibridinį ir įkraunamąjį hibridą, be anksčiau pristatyto lengvojo hibrido), naujoji karta pelnė platų pripažinimą ir padėjo išsaugoti „Sportage“, kaip naujovių ir pažangos nešėjo, vardą.

Nemiegant ant laurų

Nors šiuo palikimu reikia pagrįstai didžiuotis, „Kia“ ir „Sportage“ toli gražu nesiruošia užmigti ant laurų. Jubiliejinis modelio leidimas skirtas paveldui pagerbti ir pažymėti, tačiau dabar žvilgsnis krypsta į dar šviesesnę elektrifikuotą prekių ženklo ateitį. Daugiausia jėgų gamintojas skirs siekiui tapti tvarių mobilumo sprendimų teikėju.

Gebėjimas atsinaujinti, tobulinti ir išbandyti visiškai naujus dalykus jau tapo neatsiejami nuo „Kia“ markės. Taip įtikinamai parodoma, ką reiškia visiškas atsidavimas darbui, kuriant naujus potyrius kelyje.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: