Kitą savaitgalį SEB bankas diegs naują IT platformą – laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB banke vasario 14–17 dienomis bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai. Pasiruošti kitam savaitgaliui bankas klientams pataria iš anksto.  

Diegiant naują IT platformą, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą  – planuojama nuo 22.30 iki 23.30 val. sekmadienio (vasario 16d.) vakarą. Nuo penktadienio popietės (vasario 14 d. 16 val.) iki ankstyvo pirmadienio ryto (vasario 17 d. 6 val.) neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu. 

„Naujos IT platformos diegimo metu, panašiai kaip ir atliekant IT profilaktikos darbus, laikinai neteiksime kai kurių paslaugų, todėl darbus atliksime savaitgalį, kai  klientų srautas natūraliai sumažėja. Kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, artėjant minėtam savaitgaliui, patariame turėti grynųjų pinigų, iš anksto atlikti reikiamus pinigų pervedimus, įsigyti pirkinius internetu ir susitvarkyti reikalus, jei reikės jungtis prie įvairių sistemų, pavyzdžiui, Registrų centro, „Sodros“, Valstybinės mokesčių inspekcijos, draudimo, mobiliojo ryšio tiekėjų savitarnos svetainių, per mūsų interneto banką“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Išsamią informaciją apie paslaugas diegiant naują IT platformą banko klientai gali rasti SEB banko interneto svetainėje www.seb.lt/paslaugos.

Atnaujintas interneto bankas, daugiau savitarnos  paslaugų

Įdiegęs naują IT platformą, SEB bankas atnaujins interneto banką –  bus keičiamas jo dizainas ir dalis funkcijų, daugiau finansinių paslaugų bus galima tvarkyti savarankiškai internetu.

„Įdiegus IT platformą mūsų klientai turės daugiau naujų galimybių. Pavyzdžiui, interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą. Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę“, – vardija Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.

Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus bei greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas, siūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Tolesniuose SEB banko planuose jau įdiegus naują IT platformą – mobiliosios piniginės, naujų taupymo galimybių mobiliojoje programėlėje pristatymas. Taip pat planuojama, kad ateityje esami banko klientai galės internetu atsidaryti naują papildomą sąskaitą, matyti sąskaitas kituose bankuose, iš jų pervesti pinigus ir naudotis kitais atvirosios bankininkystės privalumais.

Apie įvairių paslaugų teikimo pokyčius įdiegus naują IT platformą bankas klientus informavo asmeniškai pernai metų gruodį, išsamią informaciją galima rasti SEB banko interneto svetainėje www.seb.lt/pokyciai.

Trejų metų projektas

Parengiamuosius IT platformos keitimo darbus SEB bankas pradėjo 2017 metais. „IT platformos keitimas yra didelis ir sudėtingas projektas, nes iš dabartinės į naująją sistemą reikia perkelti banko duomenų bazes, visus klientų duomenis, išvystyti reikiamas funkcijas, integruoti verslo procesus ir užtikrinti nenutrūkstamą visų banko paslaugų teikimą“, – pasakoja Jonas Gudmundsson‘as, SEB banko IT centro vadovas.

Siekiama, kad naujos IT platformos veikimo pradžia būtų kuo sklandesnė banko klientams, todėl daug investuojama į darbuotojų pasiruošimą: 800 banko klientus aptarnaujančių darbuotojų nuo pernai metų liepos gilinosi į naujos sistemos funkcijas, daugiau negu penktadaliu padidintos Konsultacijų centro darbuotojų pajėgos – jie bus pasirengę atsakyti į  klientams kylančius klausimus.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: