„Laisvės piknike“ Utenoje praūžė Lietuvos gamintojų mugė
Rugpjūčio 28-ąją uteniškius ir miesto svečius pradžiugino idėjų festivalis „Laisvės piknikas“. Jo metu, renginio mecenatas, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, subūrė Lietuvos gamintojus, kurie svečius pasitiko su nemokamomis lietuviškos produkcijos degustacijomis ir kitomis nuotaikingomis staigmenomis.
Šiųmetis „Laisvės piknikas“ pakvietė diskutuoti apie pokoroninę Lietuvą ir jos ateitį bei pamokas, kurios padėjo įveikti pirmąjį COVID-19 krizės etapą. Vienas tokių pavyzdžių yra iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“. Karantino įkarštyje, kai ėmė lėtėti šalies ekonomikos augimas, prekybos tinklas „Maxima“ sutelkė didžiuosius Lietuvos gamintojus ir bendromis pastangomis sumažino populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas. Tai paskatino žmones dažniau rinktis Lietuvos gamintojų produkciją, o išaugusi lietuviškos produkcijos paklausa skatino vėl intensyvinti gamybą ir leido Lietuvos gamybos įmonėms išsaugoti darbo vietas.
„Ilgalaikė ir stipri partnerystė su Lietuvos gamintojais lėmė abipusį supratimą, jog ne kas kitas, o mes – lietuviški verslai – turime padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, norint įveikti COVID-19 krizės sukeltus ekonominius sunkumus“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Į kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ iš viso įsitraukė net 80 šalies gamintojų: nuo mažųjų šeimos ūkių iki didžiųjų Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonių. Skaičiuojama, kad per daugiau nei 3 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė beveik 6 mln. eurų. Didžiąją dalį – net 60 proc. – šios sumos „Maxima“ padengė savo sąskaita.
Utenos kultūros centro stadione įsikūrusiame „Maximos“ palapinių miestelyje susibūrė dalis kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų. Tai – didžiulius gamybos padalinius Utenoje turinčios bendrovės „Rokiškio sūris“ ir „Biovela-Utenos mėsa“. Taip pat į Aukštaitiją su savo kepiniais atvyko vienos iš didžiausių Lietuvoje konditerijos gamybos įmonių „Dzūkija“, lietuviškas daržoves auginanti ir didžiausią šiltnamių kompleksą Baltijos šalyse turinti „Kietaviškių gausa“, lyderiaujanti kepykla šalyje „Fazer Lietuva“, pagardų gamybos įmonė „Daumantai LT“, džiovintas šaltyje (liofilizuotas) uogas tiekianti „Supergarden“, prieskonius gaminanti bendrovė „Saldva“, seniausias lietuviškų saldainių fabrikas „Rūta“, natūralius ir ekologiškus grūdų produktus gaminantis pasvaliečių šeimos įkurtas „Ustukių malūnas“, kosmetiką Lietuvoje gaminanti įmonė „Cosmoway“ bei automobilių priežiūros priemones gaminanti įmonė „Lesta“.
Renginio metu prekybos tinklo „Maxima“ pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas padėkojo kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ dalyviams, Lietuvos gamintojams, įteikdamas simbolinius apdovanojimus už susitelkimą visai šaliai sunkiu metu.
„Kiekvienas verslas savo bendruomenėje turėtų kurti ne tik darbo vietas, bet ir aktyviai dalyvauti įvairiose kitose veiklose, kurios miestui ir miestiečiams suteiktų pridėtinę vertę. Mūsų įmonė visuomet aktyviai įsitraukia į Utenos miesto iniciatyvas – ar tai būtų miesto šventės ar vietinio krepšinio klubo rėmimas.
Ne išimtis yra ir „Maximos“ organizuojamos iniciatyvos. O tokia kaip „Išvien dėl Lietuvos“ yra puikus bendruomeniškumo ir abipusės naudos tiek vietiniam vartotojui, tiek verslui pavyzdys, kurios dėka dar daugiau žmonių ir dažniau renkasi mūsų gaminimą produkciją“, – pabrėžia mėsos perdirbimo bendrovės „Biovela-Utenos mėsa“ generalinis direktorius Žilvinas Lenktaitis.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!