„Lidl“ pradeda naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, akcentuoja ilgalaikio darbo naudas
Metų darbdaviu tituluojama mažmeninės prekybos įmonė „Lidl Lietuva“ rudenį pasitinka su nauja darbdavio įvaizdžio kampanija „Darbas ilgam“. Jos metu bendrovė išryškins ilgalaikio darbo teikiamas naudas bei kvies prie kolektyvo prisijungti „Lidl Lietuva“ vertybes atitinkančius profesionalius, iššūkių nebijančius ir komandoje mėgstančius dirbti darbuotojus.
Kampanijos žinutė buvo pasirinkta reaguojant į darbo rinkoje vyraujančias nuotaikas, išskiriant „Lidl Lietuva“ siūlomas naudas darbuotojams bei atskleidžiant įmonėje vyraujančias vertybes, pasakoja Sandra Savickienė, „Lidl Lietuva“ valdybos narė ir personalo vadovė.
„Iki pandemijos darbuotojai įprato dažnai ir lengvai keisti darbdavį, tačiau pastaruoju metu išryškėjo stabilios ir tobulėti leidžiančios darbo vietos privalumai. Dėl to ir buvo pasirinktas kampanijos šūkis „Darbas ilgam“, kuriuo norime pasakyti, kad į savo darbuotojus žvelgiame kaip į ilgalaikius partnerius, investuojame į jų profesionalumą, rūpinamės, kad jie pas mus jaustųsi gerai, o jų lojalumas būtų įvertintas įvairiomis motyvacinėmis priemonėmis ir teisingu atlygiu“, – sako S. Savickienė.
Remiantis „Korn Ferry“ 2020 m. darbo užmokesčio tyrimais, lojalus „Lidl Lietuva“ darbuotojas, pagal atlyginimą savo pareigybėje ir papildomų naudų paketą, patenka tarp 25 proc. geriausiai rinkoje uždirbančių darbuotojų. Pasak S. Savickienės, aukštą lojalių darbuotojų atlygį padeda užtikrinti įmonėje įdiegta pakopinė algų kėlimo sistema.
„Vos įsidarbinus, mūsų parduotuvių ir sandėlio darbuotojų sutartyse yra numatomos keturios pakopos, t. y. iš anksto numatyti atlyginimo kilimo lygiai ketveriems metams į priekį. Tai reiškia, kad ilgalaikiai mūsų darbuotojai gali būti užtikrinti, jog kasmet jų darbo užmokestis augs. Taip pat komandos nariai, dirbantys parduotuvėse ar sandėlyje, už kiekvieną įmonėje išdirbtą mėnesį papildomai turi galimybę gauti 65 eurų premiją“, – sako S. Savickienė.
Kampanija atskleis vertybes
Naujosios „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio kampanijos vaizdo įrašuose ir vizualuose, kurie bus naudojami soc. tinkluose, reklamoje internete ir televizijoje, bus išryškinamos ne tik „Lidl“ suteikiamos ilgalaikio darbo naudos, bet ir įmonės puoselėjamos vertybės. Pirmoji iš jų – komandiškumas.
„Norą dirbti vieningame ir draugiškame kolektyve akcentuoja didelė dalis „Lidl Lietuva“ personalo. Mums tai be galo džiugu, nes tvirta komanda ne tik padeda patenkinti klientų poreikius, bet ir didina darbuotojų motyvaciją. Komandą nuolat stipriname mokymais, daug dėmesio skiriame vidinei komunikacijai“, – sako S. Savickienė.
Taip pat „Lidl Lietuva“ darbdavio įvaizdžio kampanijos metu sieks pabrėžti įmonėje vertinamą ir puoselėjamą profesionalumą bei šiai savybei stiprinti dedamas pastangas.
„Turime vidinę talentų ugdymo programą, daug dėmesio skiriame ir vadovų tobulėjimui, nuolat rengiame mokymus, seminarus, susitikimus. Viena efektyviausių mūsų taikomų motyvacinių priemonių – įmonėje plėtojami individualūs mokymo planai. Siekiame surasti tiek stipriąsias, tiek ugdytinas darbuotojų puses, sudaryti kiekvienam darbuotojui suasmenintą programą. Tokiu būdu užtikriname darbuotojų tobulėjimą, profesionalumą“, – sako S. Savickienė.
Galų gale „Lidl Lietuva“ kampanijos metu akcentuojamas bus ir tokios darbuotojų vertinamos savybės kaip iniciatyvumas, savarankiškumas, noras priimti iššūkius.
„Praktiškai kiekviename darbe pasitaiko iššūkių ir tai nėra blogai, nes jų įveikimas padeda mums tobulėti ir augti. Tam, kad iškilusias problemas mūsų darbuotojai galėtų lengvai ir be streso išspręsti, daug investuojame į komandos įgalinimą bei tobulėjimą. Taip pat savo kolektyvo atsakingumą ir iniciatyvumą įvertiname bei skatiname tiek įvairiomis motyvacinėmis priemonėmis, tiek užtikrindami aukščiausią vidutinį atlygį tarp didžiausių prekybos tinklų“, – sako S. Savickienė.
Naujausiais „Rekvizitai.lt“ birželio mėn. duomenimis, „Lidl Lietuva“ vidutinis atlyginimas siekė 1,7 tūkst. eurų prieš mokesčius. Tai yra 16 proc. didesnis atlyginimas nei antroje vietoje esančio prekybos tinklo ir 20 proc. didesnis už trečią vietą užimantį prekybos tinklą.
Viena labiausiai „Lidl Lietuva“ darbuotojų vertinamų papildomų naudų – privatus sveikatos draudimas. Taip pat centriniame biure padaugėjus nuotoliniu būdu dirbančių kolegų, „Lidl Lietuva“ pradėjo kompensuoti iki 300 eurų vertės išlaidas darbuotojams, jaučiantiems poreikį įsirengti darbo vietą savo namuose.
„Lidl Lietuva“ šiuo metu dirba daugiau nei 2,5 tūkst. darbuotojų. Lietuvoje iš viso veikia 56 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvės 22-uose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje bei Vilkaviškyje.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!