Lietuva pasauliui turi žinią
Vakar Panevėžio kolegijos bendruomenė, jos partneriai ir svečiai turėjo unikalią galimybę išgirsti ir pamatytui naująjį Lietuvos turizmo prekės ženklo pristatymą. Naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: logotipą, šūkius, pristatė Valstybinio turizmo departamento Turizmo plėtros skyriaus vadovė Rasuolė Andrulienė.
Pranešime papasakota apie esamą šalies turizmo situaciją, jo įtaką ekonomikai, pažymėta vietinio turizmo svarba, pateiktos pagrindinės Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos. Išsamiai pristatyta Lietuvos turizmo rinkodaros strategija 2016-2020 m., pagrindiniai rinkodaros tikslai, prioritetinės atvykstamojo turizmo rinkos bei rinkodaros priemonės jose. Su stipria emocija perskaitytas manifestas, kuriame teigiama:,,<…> Mes esame tikri, mes elgiamės ne kaip filmuose, mes vertiname tikrus dalykus. Svarbu tai prisiminti. Nes tokia Lietuva šiandien. Tikra.“ Todėl pasauliui turime žinią: tai, kas tikra, mums yra gražu. Real is beautiful. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis ,,Lithuania. Real is beautiful“ – ,,Lietuva. Grožis tikrume.“
Baigiant susitikimą ir diskusiją vieningai sutarta, jog didžiuojamės savo šalimi, jos grožiu, kurį matome jos tikrume.
Informaciją parengė Panevėžio kolegijos dėstytoja prof. Rasa Glinskienė
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!