Nuo mokymosi vaikus atgraso nuobodžios užduotys
Prekybos tinklo „Maxima“ spalio mėnesį atliktos apklausos duomenimis dauguma vaikus auginančių lietuvių mano, kad tingėjimas bei gaunamos nuobodžios užduotys yra pagrindinės priežastys, kodėl vaikai ne visuomet nori skirti dėmesio mokslams. Net 46 proc. apklausoje dalyvavusių tėvų mano, kad vaikai būtų labiau motyvuoti mokytis, jeigu jiems būtų duodamos kūrybiškos bei įdomios užduotys, mokykloje vyrautų draugiška aplinka bei juos mokytų šiuolaikiški mokytojai.
62 proc. apklaustų tėvų taip pat mano, kad vaikus yra svarbu skatinti mokytis namuose ir jie tiki, kad mokymąsi galima paversti smagiu žaidimu. Tėvai prie savo vaiko mokymosi proceso prisideda įvairiomis laisvalaikio veiklomis – beveik kas antras tėvas stengiasi sugalvoti kūrybiškų pramogų ir žaidimų savo vaikams, lankosi muziejuose ir parodose. Kita vertus, net kas penktas vaikus auginantis lietuvis teigia, kad laiko su mokslu susijusiomis veiklomis laisvalaikio metu neskiria.
Neseniai „Maximos“ parduotuvėse startavo nauja kortelių akcija „Smegenistai“, kuria stengiamasi paskatinti daugiau tėvų įsitraukti į kūrybišką vaikų ugdymą namuose. Kartu – supažindinti vaikus su mokslo pasauliu ir parodyti, kad jis tikrai nėra nuobodus, skatinti juos eksperimentuoti ir ugdyti savo kūrybiškumą.
„Manome, kad atliekant įvairius bandymus tėveliai prisidės prie savo vaikų ir taip praleis daugiau laisvo laiko kartu, nes dar kovo mėnesį atlikta apklausa parodė, kad kas trečias tėvas vaikams skiria tik iki valandos laiko laisvalaikio leidimui kartu per dieną. Norime parodyti, kad per įvairius eksperimentus Lietuvos šeimos ir vaikai gali plačiau pažinti tiksliuosius mokslus. Kortelėse aprašyti eksperimentai yra skirti įvairaus amžiaus vaikams, dažna užduotis yra įdomi ir tėvams“, – sako bendrovės „Maxima LT“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.
Apklausos duomenimis, net 90 proc. tėvų mano, kad vaikų įtraukimas į kūrybiškas užduotis didina jų motyvaciją mokytis ir padeda įsisavinti žinias. Du trečdaliai tėvų įsitikinę, kad vaikai geriausiai įsisavina žinias, kai jiems informacija yra pateikiama įdomiai ir vizualizuotai, kai jie gautą informaciją gali pritaikyti praktikoje, ir kai visa tai yra paverčiama smagiu žaidimu.
Smegenistų laboratorijoje galima rasti net 80 skirtingų kortų, kuriose įvairiais būdais vaikai yra skatinami pažinti pasaulį. Kortelės yra suskirstytos į kelias kategorijas: „Smegenų mankšta“, „Skonio laboratorija“, „Moksliniai triukai“ bei specialias laimingas kortas. Korteles galima įsigyti perkant specialiais akcijos karuliais pažymėtas prekes. Specialioje „Smegenistų“ knygoje galima rasti įdomių žaidimų, tokių kaip dėlionės, labirintai, paslėptų žodžių paieška ir pan. Taip pat paaiškinimų, kodėl ir kaip vyksta įvairūs reiškiniai: kodėl kyla žaibas, kas yra optinė iliuzija, iš kur atsiranda įtampa, kaip pasigaminti smarvės bombą ar ekologišką plastiką. Šiai dienai jau išdalinta beveik 1 mln. „Smegenistų“ kortelių. Pirkėjai parduotuvėse gali įsigyti ne tik korteles, bet ir jau paruoštus eksperimentus „Snarglys“, „Krokodilas“, „Kroksis“ ir kitus. Vaikai atsiuntę nufilmuotą ar nufotografuotą atliekamą eksperimentą dalyvauja konkurse, kurio pabaigoje „Radistai“ išrinks nugalėtojus ir padovanos bepiločius orlai
vius bei specialus „Smegenistų“ rinkinius. Mokinių klasės gali dalyvauti konkurse, kuriame gali laimėti „Megintuvelis.lt“ pasirodymą.
„Maxima“ vaikų turinčius savo pirkėjus apklausė internetu. Apklausoje dalyvavo daugiau nei 350 žmonių, dauguma jų turi mokyklinio amžiaus vaikų. Vidutinis apklausoje dalyvavusio žmogaus amžius – 43 metai.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!