Viešbučio Romantic nuotr.
„Romantic“ viešbutis Europos Turizmo dienoje sulaukė ypatingo dėmesio
Lietuva maža, bet galinga ir savo darbais inspiruojanti didžiąsias šalis valstybė! Tai ne tušti žodžiai, o realūs faktai, kuriuos gegužės 5 dieną įrodė viešbučio „Romantic“ atstovė, dalyvaudama Europos komisijos organizuotame Europos Turizmo dienos renginyje, Briuselyje.
Europos Turizmo dienos pagrindiniai tikslai: pristatyti turtingą žemyno šalių turizmo pasiūlą ir didinti piliečių norą dalytis vietine informacija su turistais; stiprinti turizmo plėtrą miestuose, jų apylinkėse; didinti Europos miestų patrauklumą bei stiprinti jų ekonominį augimą, darbo vietų kūrimą; sukurti pagrindą naujoms partnerystėms; informuoti keliautojus apie tvarią ir išskirtinę turizmo praktiką; skatinti tvarų socialinį ir ekonominį vystymąsi turizme.
Tvarumo strategijos įgyvendinimas
Renginio metu „Romantic“ marketingo specialistė Eglė Bausytė-Šmitienė skaitė pranešimą apie tvarumo strategijos įgyvendinimą apgyvendinimo versle, iššūkius, proceso etapus ir sėkmes.
„Turėjome garbę ir atsakomybę atstovauti Lietuvą bei parodyti, kad esame sėkmingai žaliąjį kursą įgyvendinęs verslas. Pranešimo metu akcentuotas šio krašto išskirtinumas, suteikęs galimybę paslaugų sferoje klientams pasiūlyti unikalias ir ekologiškas paslaugas, pavyzdžiui, pieno, alaus vonias, gintaro maišelių masažą ir kt. Lietuvos vardas tądien skambėjo šalia Europos turizmo grandų: Italijos, Kipro, Maltos ir kitų. Europos Turizmo dienoje viešėjo Europos Sąjungos valstybių Turizmo sektoriaus lyderiai, kurių įžvalgomis ir rengiamomis šio sektoriaus strategijomis vadovaujasi ne tik Europa. Džiaugiamės, kad galime būtų pavyzdžiu, kuris garsina Lietuvą prasmingais ir išskirtiniais darbais“, – džiaugėsi E. Bausytė-Šmitienė.
Ypatingi įvertinimai
Paaiškėjo, kad į tokį įspūdingą renginį „Romantic“ atstovai buvo pakviesti ne veltui.
„Europos Turizmo dienoje dalyvauti buvome pakviesti, nes už 2022 metų inovatyvius ir ekologiškus sprendimus buvome gavę apdovanojimą. Tad gavome pasiūlymą skaityti pranešimą apie savo veiksmus ekologijos sritį: ką, kodėl ir kaip darėme viešbutyje, pasirinkę tvarumo strategiją“, – dalijosi moteris.
„Dalyvavome sesijoje kartu su Laplandija, Malta ir kitais turizmo lyderiais. Verta pažymėti, kad nuo 2019 m. „Romantic“ turi gavęs Žaliojo rakto sertifikatą. Tai įrodymas, kad esame tikrai „eko“ viešbutis. Be to, tai pagrindžia ir tą faktą, kad kasmet, dėl Žaliojo rakto turime praeiti didelius bei svarbius auditus“, – pasakojo marketingo specialistė.
Žaliasias raktas
Dar įdomiau tai, jog Lietuvoje Žaliąjį raktą turi tik 4 viešbučiai: „Radisson“, kuris turi tris viešbučius Lietuvoje ir „Romantic“. Žaliojo rakto apdovanojimas yra vienas stipriausių aplinkosauginės atsakomybės ir darnos standartų turizmo sektoriuje.
„Labai smagu, kad po mūsų pranešimo Briuselyje „Radisson“ viešbučių tinklo prezidentė asmeniškai pasveikino mus. Tačiau sveikinančių buvo ir daugiau. Būtina suprasti, kad tai ypač svarbūs kontaktai. Mūsų pranešimo metu akcentuotas būtent Lietuvos autentiškumas, etnografjos sąsaja su mūsų „Etno SPA“ paslaugomis“, – pridūrė E. Bausytė-Šmitienė.
Verslo ateitis neatsiejama nuo ekologijos
Šiame renginyje dalyvavo aukščiausių ir įtakingiausių ES turizmo įmonių, institucijų vadovai, prezidentai, įkūrėjai. Čia susirinko strategai, kurie realiai kuria ES turizmo politiką.
Tokių renginių akiratyje dažniausiai būna Europos Pietų šalys: Malta, Ispanija, Italija. Kaip taisyklė, būtent iš jų dažniausiai yra semiamasi „know how“ idėjų.
„Tad įsivaizduojate… Šįkart Lietuva buvo ta, kurios Europos turizmo galingieji klausinėjo: kaip jūs tai padarėte? Dabar ir ateityje turizmas nebebus atsiejamas nuo ekologijos. Tai jau yra norma, kuri atneš dar daugiau pokyčių ir naujų reikalavimų turizmo sektoriui“, – pabrėžė ji.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!