RYO dovanų kortelė – esminės permainos Lietuvos prekybos centrų dovanų čekių rinkoje
Dovanoti ir gauti dovaną turi būti malonu, varžyti šių santykių nederėtų. Šį požiūrį į pirkėjus išreiškia rinkos naujiena – prekybos centro RYO ir jį valdančios kompanijos CBRE pristatyta nauja dovanų kortelė. Spalio mėnesį išleista, bankinės VISA kortelės principu veikianti RYO dovanų kortelė žymi ženklią dovanų čekių rinkos permainą Lietuvoje. Jos esmė – dar daugiau patogumo ir laisvės vartotojui – tiek dovanojančiam, tiek ir dovanos gavėjui.
Gerbia vartotojo laiką ir laisvę
„Svarbiausias šios kortelės privalumas yra jos patogumas. Mūsų pirkėjai brangina laiką, yra racionalūs. Jie nebėra linkę dovanoti vieni kitiems nereikalingų, beprasmių daiktų. Būtent tokiems vartotojams skirta RYO dovanų kortelė patogi tuo, kad nereikia visos dovanotos sumos išleisti vienoje parduotuvėje vienu metu, o dovanų kortelės suma nebūtinai turi būti apvalus skaičius – pasirinkimas gali būti ir 77,77 euro. RYO dovanų kortele liks patenkintas ir žmogus, kuriam nereikės jokių ypatingų daiktų. Toks asmuo galės už dovanų kortelėje esančius pinigus apsipirkti po RYO stogu įsikūrusioje maisto prekių parduotuvėje ar tiesiog papietauti viename iš RYO restoranų“, – sako RYO prekybos centro vadovė Jūratė Gasparūnienė.
Su naująja dovanų kortele RYO prekybos centre galima įsigyti kuo įvairiausių prekių. Tai gali būti baldas, drabužis, avalynė, kelionė, draudimo polisas, vaistai, telefonas, knyga, laikrodis, papuošalas ar tiesiog dienos pietūs. Prekių ženklų ir prekybos vietų, kuriose galioja ši dovanų kortelė, sąraše – daugiau kaip 80 pavadinimų, ir jis tik plėsis. Nuo 10 iki 500 eurų vertės RYO dovanų kortele šio prekybos centro parduotuvėse bus galima apsipirkti per 6 mėnesius nuo kortelės įsigijimo dienos, iš gausybės prekių išsirenkant reikalingiausias.
Anot RYO prekybos centro vadovės J. Gaspariūnienės, naujoji dovanų kortelė unikali tuo, kad ji ne tik atrodo kaip banko kortelė, yra patogesnė nei popieriniai dovanų čekiai, bet ir veikia tuo pačiu principu, kaip banko išduodamos mokėjimo kortelės. Ja galima atsiskaityti tiek kartų, kiek tik nori, kol pakanka piniginių lėšų.
Žengė pirmąjį žingsnį
RYO dovanų kortelių gamintojai, išdavėjai ir atsiskaitymo sistemos priežiūros vykdytojai yra šioje srityje patyrusios užsienio bendrovės – Islandijos kompanija „Valitor hf“, bendradarbiaujanti su Švedijos kompanija „Presend Nordic AB“. Panašios mokėjimo priemonės populiarios Skandinavijos šalyse, ši sistema taip pat nebėra naujiena ir Latvijos pirkėjams.
„Prieš nuspręsdami įdiegti dovanų čekių sistemą RYO, supratome, kad Lietuvos rinka nesiūlo paruoštos dovanų kortelių platformos, kuri būtų paremta tarptautine mokėjimo kortelių sistema ir kuriai aptarnauti būtų reikalingas tik parduotuvėje esantis POS (kompiuterinis kasos terminalas – angl. point of sale) terminalas. Nors tai gerai žinoma ir plačiai Europoje paplitusi praktika, vis labiau populiarėjanti paskutiniaisiais metais ir einanti personalizuotų dovanų kortelių kryptimi, neradome panašios, prekybos centrams pritaikytos dovanų kortelių sistemos Lietuvoje. Tokios, kuri suteiktų apsipirkimo laisvę klientams iš vienos pusės ir tuo pat metu būtų paprasta aptarnauti parduotuvėms, lengvai administruojama iš kitos pusės. VISA tipo RYO dovanų kortelę galima įsigyti prekybos centro informacijoje, o greitu laiku, taupant klientų laiką, bus pasiūlyta alternatyvi galimybė dovanų kortelę įsigyti ir savitarnos terminale“, – sako CBRE finansų direktorė Rygoje Kristina Lipska.
RYO savininkės Suomijos investicinės bendrovės „Pontos Group“ ir prekybos centro valdytojos CBRE tikslas būti aukštos skandinaviškos kultūros prekybos centru, ne veltui šiais metais „Verslo žinių“ konkurse „Baltijos šalių nekilnojamojo turto apdovanojimai“ RYO pelnė „Geriausio prekybos centro“ Baltijos šalyse 2016 metais įvertinimą.
Išskirtinis dizainas
Praėjusių metų sausio mėnesį po rekonstrucijos atidarytas modernus prekybos centras RYO neskubėjo savo pirkėjams siūlyti tradicinės Lietuvoje ir ribotų galimybių dovanų čekių sistemos. Buvo atsižvelgta į dovanų čekių gavėjų patiriamą diskomfortą, kuris neišvengiamas dėl įvairių apribojimų.
„Matėme, kad pirkėjų poreikiai pranoksta iki šiol įprastos dovanų čekių sistemos ribas. Kadangi visus takus Lietuvoje teko praminti pirmiesiems, naujos programos įdiegimas nebuvo toks greitas, kaip norėta. Tačiau dabar galime pasidžiaugti rezultatu“, – aiškina RYO vadovė.Kadangi šis produktas siejamas su šventėmis ar reikšmingu įvykiu, RYO didelį dėmesį skyrė kortelės estetikai. Kortelė primena baltos odos fragmentą, ji įteikiama kartu su puošniu, prabangios išvaizdos, dovanai tinkančiu voku. Anot J. Gaspariūnienės, šiuos privalumus teigiamai įvertino ir pirmieji kortelės pirkėjai.
RYO dovanų kortelę galima įsigyti prekybos centre. RYO dovanų kortelė veikia tik prekybos centre RYO. Daugiau apie kortelę www.ryo.lt/dovanukortele.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!