SEB bankas vasarį diegs naują IT platformą
SEB bankas Lietuvoje kitų metų vasario 17 dieną įdiegs naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Pokyčiai jau nuo vasario klientams leis naudotis daugiau įvairių savitarnos galimybių interneto banke, o bankui nauja IT platforma ilgainiui padės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus ir greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas. Įdiegusi naują IT platformą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT sistemos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės pasiūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„IT sistemos pakeitimai iš karto atvers dar daugiau naujų galimybių mūsų klientams. Įdiegę platformą, atnaujinsime dalį interneto banko funkcijų, todėl daugiau finansinių paslaugų bus galima tvarkyti savarankiškai internetu. Interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą. Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas, pavyzdžiui, susikurti asmeninį stebimų vertybinių popierių sąrašą. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę“, – vardija Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.
Keičiant IT platformą klientams dauguma dabartinių sutarčių ir paslaugų sąlygų nesikeis. Mažesni mokėjimo, paslaugų planų, kortelių, indėlių, paskolų ir investavimo paslaugų teikimo sąlygų pakeitimai bus susiję su platformos vienodinimu Baltijos šalyse. Keisdamas kai kurių paslaugų teikimo sąlygas, SEB bankas atitinkamai peržiūri ir kai kuriuos įkainius, atnaujina Bendrąsias taisykles.
„Visiems privatiems klientams bus dar palankiau naudotis paslaugų planais: bankas taikys vieną – mažesnį – mokestį paslaugų planų „Sumanu“ ir „Sumanu plius“ naudotojams. Be to, klientai galės naudotis turimu grynųjų pinigų limitu imdami pinigus bet kuria banko debeto kortele“, – teigia A. Čičelis.
Verslo klientams svarbiausi pakeitimai bus susiję su kredito kortelių sąlygomis ir mokesčiais. Kai kuriems klientams mažės kredito kortelių „Mastercard Business“ naudojimo mokestis. Taip pat nebeliks elektroninės prekybos paslaugos „Bank link“ fiksuoto komisinio 0,5 EUR mokesčio.
Visą su pokyčiais dėl IT platformos keitimo susijusią informaciją galima rasti SEB banko interneto svetainėje adresu www.seb.lt/pokyciai.
Ateityje – daugiau skaitmeninių sprendimų
Įdiegęs naują IT platformą ir suvienodinęs ją Baltijos šalyse, SEB bankas ketina sparčiau diegti naujas paslaugas.
„Ilgainiui dėl to galėsime klientams pasiūlyti daugiau modernių skaitmeninių sprendimų, greičiau kurti rinkai naujas paslaugas ir jas vystyti. Mažindami paslaugų kūrimo sąnaudas, galėsime geriau tenkinti klientų poreikius ir pasiūlyti jiems dar daugiau konkurencingesnių sprendimų“, – pažymi SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.
Pasak A. Čičelio, tolesniuose banko planuose jau įdiegus naują IT platformą – mobiliosios piniginės, naujų taupymo galimybių mobiliojoje programėlėje pristatymas. Taip pat planuojama, kad ateityje po naujos IT platformos įdiegimo esami banko klientai galės internetu atsidaryti naują papildomą sąskaitą, matyti sąskaitas kituose bankuose, iš jų pervesti pinigus ir naudotis kitais atvirosios bankininkystės privalumais.
Diegiant sistemą – laikini apribojimai
Naujos IT platformos diegimo metu, vieną vasario mėnesio savaitgalį, banko klientai negalės naudotis kai kuriomis banko paslaugomis ir kanalais. Svarbiausios paslaugos, tokios kaip banko kortelės ar bankomatai, duomenų perkėlimo į naują sistemą metu veiks kaip įprastai, o trumpalaikis jų pertrūkis planuojamas tik naktį.
Apie būsimus laikinus naudojimosi paslaugomis apribojimus bankas informaciją paskelbs artėjant naujosios IT platformos diegimo laikui.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!