„Swedbank“: dažniausia pirkinių draudimo išmokos priežastis ‒ sudužęs telefonas
„Swedbank“ duomenys rodo, kad klientai aktyviai naudojasi galimybe gauti draudimo išmokas už finansinius nuostolius, susijusius su įvairiomis įsigytomis ilgalaikio vartojimo prekėmis. Per pirmuosius 8 šių metų mėnesius „Swedbank“ kredito korteles turintys gyventojai gavo daugiau nei 8,5 tūkst. eurų pirkinių draudimo išmokų. Dažniausiai žmonės kompensacijas gaudavo, kai būdavo sugadinami ar sudaužomi išmanieji telefonai.
„Pastebime tendenciją, kad už didesnės vertės pirkinius, pavyzdžiui, drabužius, baldus, kompiuterius ar kitus elektroninius prietaisus, gyventojai vis dažniau atsiskaito banko kredito kortele. Toks pasirinkimas suprantamas, nes už tokius pirkinius mokamos stambesnės sumos, todėl banko kortelė yra patogesnė ir saugesnė mokėjimo priemonė nei grynieji pinigai. Be to, kredito kortelė suteikia draudimą, kuris kompensuoja finansinius nuostolius, jei įsigytas daiktas sugadinamas ar prarandamas“, – sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Didžiausios kompensacijos – kompiuterinei ir ryšio technikai
Vidutinė pirkinių draudimo kompensacijos suma „Swedbank“ kredito kortelių turėtojams šiemet siekė 189 eurus. „Swedbank“ duomenimis, dažniausiai žmonės į banką kreipėsi patyrę nuostolių dėl išmaniųjų įrenginių vagysčių ar techninių problemų. Šiose situacijose atsidūrusiems gyventojams šiemet išmokėta beveik 3 tūkst. eurų.
„Nešiojami ir planšetiniai kompiuteriai bei išmanieji telefonai žmones lydi kone kiekviename žingsnyje, todėl su jais susiję ir dauguma nelaimingų atsitikimų. Su kompiuterine ir ryšio technika susijusios kompensacijos šiemet sudarė trečdalį visos pirkinių draudimo išmokų sumos, pernai jos buvo dar didesnės – siekė beveik pusė visos sumos“, – komentuoja J. Gumuliauskienė.
Kitos dažniausiai pasitaikančios priežastys kreipiantis dėl draudimo išmokų buvo susijusios su įvairiais buities daiktais – už pavogtą ar sugadintą buitinę techniką, interjero detales, baldus išmokėta beveik 2,4 tūkst. eurų. Po jų seka apranga – už pavogtus ar sugadintus rūbus „Swedbank“ gyventojams išmokėjo beveik 2 tūkst. eurų.
Didžiausia suma dėl gyventojo patirtų nuostolių siekė kone 1100 eurų, kai buvo kompensuojami nuostoliai dėl vagystės metu prarastų drabužių ir juvelyrinių dirbinių.
Žalos pridaro ir gyvūnai
Pasak „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovės, pasitaiko ir kuriozinių atvejų, kuomet į banką kreipiamasi dėl gyvūnų sukeltų finansinių nuostolių atlyginimo: „Neretai tenka registruoti ir nestandartines su naminiais gyvūnais susijusius atvejus. Pavyzdžiui, vienas gyventojas kreipėsi dėl kompensacijos katinui apdraskius sofą, kitam banko klientui šuo apgraužė naujo laikrodžio apyrankę. Tačiau net ir šiais atvejais nuostolius atlyginame, nes už pirkinius klientai sumokėjo banko kredito kortele“.
„Swedbank“ pirkinių draudimu gyventojai gali naudotis mokėjimus už pirkinius atlikę kredito kortele ar atsiskaitę banko pervedimu iš kredito kortelės sąskaitos. Šis draudimas galioja 90 dienų nuo atsiskaitymo už prekę dienos. Kompensaciją galima gauti, jei įsigyti pirkiniai sudūžta, yra pažeidžiami ugnies, vandens ar būna prarandami dėl vagystės.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!