„Swedbank“ į padalinių tinklo atnaujinimą investavo 3,5 mln. eurų
Per metus „Swedbank“ atnaujino klientų aptarnavimo padalinius kone 10 Lietuvos miestų. Į atnaujintas patalpas perkelti padaliniai Šiauliuose ir Klaipėdoje, taip pat pertvarkyti padaliniai 5 mažesniuose savivaldybių centruose. Šių metų sausio pradžioje duris atvėrė ir visiškai atnaujintas klientų aptarnavimo centras Konstitucijos prospekte Vilniuje. Bendros investicijos į padalinių tinklo atnaujinimą siekia 3,5 mln. eurų.
„Nors vis daugiau banko klientų kasdienius finansų klausimus yra linkę spręsti savarankiškai interneto banke arba išmaniąja programėle, atvykstantiems į banko padalinius stengiamės užtikrinti kuo patogesnes patirtis ir paslaugas. Siekiame, kad paslaugos būtų suteikiamos kuo greičiau, darbuotojai kiekvienam klientui galėtų skirti pakankamai laiko, todėl daugėja padalinių, į kuriuos galima ateiti iš anksto užsiregistravus priėmimo laiką“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Pasak J. Gumuliauskienės, naujai atidarytame padalinyje Konstitucijos prospekte Vilniuje, įrengta erdvesnė laukimo zona, patogesnės bei privatesnės aptarnavimo erdvės, klientams taip pat sudarytos galimybės naudojantis įrengtomis technologijomis patiems ar su konsultanto pagalba greičiau susitvarkyti finansinius reikalus.
Atnaujinimo darbai atlikti tame pačiame Konstitucijos pr. 20A pastate įsikūrusiuose privačių klientų finansų centre, kuriame aptarnaujami asmeninius vadybininkus turintys klientai, ir būsto centre, kuris specializuojasi būsto finansavimo sprendimų ieškančių klientų aptarnavime.
2019 m. patalpas į naujas pakeitė „Swedbank“ padaliniai Šiauliuose ir Klaipėdoje. Taip pat buvo pertvarkyti Varėnos ir Ukmergės padaliniai, dalinis remontas atliktas klientų aptarnavimo centruose Joniškyje, Palangoje ir Elektrėnuose.
„Banko paslaugoms keliantis į skaitmeninę erdvę, fiziniai padaliniai išlieka svarbus klientų aptarnavimo kanalas. Čia klientai gali gauti kvalifikuotą konsultaciją aktualiais finansiniais klausimais, o technologiniai sprendimai leidžia greičiau susitvarkyti finansinius reikalus. Esant poreikiui galima išmokti savo finansus tvarkyti savarankiškai interneto banke − tam visuose padaliniuose yra įrengti klientams skirti kompiuteriai“, – pažymi „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Pasak jos, siekiant taupyti gyventojų laiką ir geriau planuoti klientų srautus, banko specialisto konsultacijai rekomenduojama užsiregistruoti iš anksto, tai galima padaryti interneto banke.
Šiuo metu „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą visoje Lietuvoje sudaro 56 padaliniai. Daugiausiai jų veikia Vilniuje – 7, Kaune yra įsikūrę 4 banko padaliniai, Klaipėdoje 2.
Per mėnesį „Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniuose apsilanko apie 140 tūkst. klientų. Bankas skaičiuoja, kad apie pusė iš jų ateina pasitarti dėl sudėtingesnių finansinių klausimų, likusi dalis atlikti kasdienių finansinių operacijų.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!