„Tele2“ sprendimas išsaugojo 1,1 tūkst. medžių
Mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ suskaičiavo, kad popierinių sutarčių atsisakymas bendrovėje pernai išsaugojo 1,1 tūkst. medžių – tris kartus daugiau nei 2019 m. Popierinių sutarčių kiekį bendrovė mažinti pradėjo prieš ketverius metus.
„Šis sprendimas, pirmiausia, atsirado stengiantis supaprastinti paslaugų teikimą klientams. Be to, teigiamas poveikis gamtai didžiulis – turime 1,9 mln. klientų Lietuvoje, todėl elektroninės sutartys tapo mūsų kasdienybe. Džiaugiamės, kad galime ne tik paspartinti paslaugų teikimą, bet ir reaguoti į ekologinius iššūkius bei žmonių tvarumo lūkesčius“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims ir Lietuvai.
Suskaičiuota, kad 2020-aisiais metais bendrovė sutaupė 9,2 mln. popierinių sutarčių lapų – 3 kartus daugiau nei 2019 m. Kitaip tariant, buvo atsisakytos 46 tonos popieriaus, išsaugota 1,1 tūkst. medžių bei sutaupyta 2369 MJ energijos.
Popierinių sutarčių bendrovė dar 2016 m. atsisakė salonuose, įvedus pasirašymą planšetėje. Nuo 2020-ųjų elektroninis sutarčių ir kitų dokumentų pasirašymas pradėtas diegti ir biure.
Praėjusiais metais operatorius pripažintas tvariausiu mobiliojo ryšio operatoriumi Lietuvoje. Tvariausių įmonių reitingas kasmet sudaromas vienos didžiausių nepriklausomų tyrimų bendrovių Europoje „Sustainable Brand Index™️“ (liet. Prekių ženklo tvarumo indeksas).
Taip pat Švedijoje ir Baltijos šalyse „Tele2“ tapo pirmuoju mobiliojo ryšio operatoriumi, kurio vykdoma veikla turi neutralų poveikį klimatui. Bendrovė naudoja vien iš atsinaujinančių šaltinių pagamintą elektros energiją, o likusią dalį sukuriamų anglies dioksido emisijų kompensuoja.
Neutraliu klimatui operatorius pripažintas remiantis pasauliniu Šiltnamio efektą sukeliančių dujų protokolu, įgyvendinus korporacijoms taikomus standartus (angl. GHG Protocol Corporate Standard).
Tapusi savo veikla neutralia klimatui įmone, „Tele2“ daugiausiai dėmesio ketina skirti savo verslo grandinei – tiek klientams, tiek partneriams kurdama sprendimus, padėsiančius tapti draugiškesniais aplinkai.
Popierinių sutarčių skaitmenizavimas yra tik vienas iš „Tele2“ įgyvendinamų tvarių sprendimų. Prie aplinkos tausojimo operatorius prisideda verslo klientams siūlydamas išmanius sprendimus „Tasker“, HANNA ar „Microsoft 365“, kurie taip pat prisideda prie popieriaus sunaudojimo mažinimo.
Taip pat, siekiant išvengti perteklinio automobilių naudojimo, bendrovėje „Tele2“ taikoma automobilių politika (angl. Car policy), o bazinėms stotims aprūpinti naudojama tik „žalioji“ energija.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!