Tyrimas: „Lidl“ parduotuvėse reguliariai apsiperka 66 proc. apklaustųjų

Nors dauguma Lietuvos pirkėjų parduotuvėse žvalgosi palankaus kainos ir kokybės santykio bei nuolaidų jau pamėgtoms maisto prekėms, noras eksperimentuoti ir bandyti naujus produktus – vis svarbesnis apsiperkant, rodo bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu „Spinter“ atliktas šalies gyventojų apsipirkimo įpročių tyrimas.

Tyrimo duomenimis, bent kartą per savaitę ir dažniau „Lidl“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei pusė apklaustųjų – iš viso 66 proc. Kaip pagrindinį savo prekybos centrą „Lidl“ dažniau nurodo 26–55 metų didmiesčių gyventojai.

Didžioji dauguma pirkėjų, 81 proc., nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, pajamų bei amžiaus, labiau už kitus apsipirkimo aspektus vertina kainos ir kokybės santykį. Šis, drauge su išskirtiniu prekių asortimentu bei galimybe greitai apsipirkti, yra bene pagrindiniai motyvai, dėl kurių renkamasi apsipirkti „Lidl“ parduotuvėse.

Eksperimentuoti dažniau mėgsta jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo, didesnių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, iš viso – 10 proc. apklaustųjų, dalyvavusių šiemet liepą atliktoje apklausoje. Beje, jie į pirkinių krepšelį pirmiausia dedasi vaisių, daržovių, žuvies, tuo metu vyresnio amžiaus respondentai kasdienio prekių krepšelio neįsivaizduoja be duonos ir pieno produktų.

„Šalies pirkėjams svarbu žinoti, kuris prekybos tinklas yra kainų lyderis. Todėl griežtai laikomės principo siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuosekliai įgyvendiname aptarnavimo standartus, kad mūsų parduotuvėse apsipirkti būtų ir paprasta, ir labai greita. O kas savaitę pirkėjams pateikiami vis nauji specialūs pasiūlymai – galimybė įvertinti naujus skonius, atnaujinti garderobą arba namus“, – sakė Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

„Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai birželio 2 d., šiuo metu valdo 30 prekybos vietų
15-oje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje bei Utenoje.

2016 m. gruodį „Spinter“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. 2017 m. balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: