Vartotojai skundžiasi net ir dėl nesužvejojamų žuvų

Vartotojai skundžiasi ne tik dėl vandens telkinyje nesužvejojamų žuvų, bet ir dėl girždančio klozeto dangčio. Pagrįstų ir nepagrįstų skundų daugėja, o štai verslininkai piktinasi, kad vartotojų teisės ginamos kur kas labiau nei jų.

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai kasmet tenka vis daugiau ginčų spręsti tarp vartotojų ir verslininkų bei paslaugų teikėjų. Skundų skaičius išaugo beveik dvigubai, o tai rodo, kad vartotojai vis labiau išmano savo teises. Anot Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus, tai yra rimtas ženklas ir verslininkams, kad pirmiausia reikia galvoti ne apie pelną, o apie prekių ir paslaugų kokybę.

Nors didžioji dalis visų vartotojų skundų būna pagrįsti, tačiau verslininkai čia turi nusiskundimų ir pačiai tarnybai, ginančiai vartotojų teises. Pasak jų, pirmiausia tarnyba privalo užtikrinti, kad nekokybiškos prekes apskritai nepakliūtų į rinką, o ne vėliau už tai bausti pardavėjus ar gamintojus.

Dažniausiai vartotojai skundžiasi dėl nekokybiškų buitinių prekių, ypač tų, kurios įsigijamos internetu. Tarnybos specialistams tenka spręsti ne tik rimtus skundus, bet ir aiškintis šypseną keliančias istorijas.

Netradicinių skundų padaugėja ir tuomet, kada studentams artėja egzaminų sesija ar baigiamojo darbo pristatymas.

Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai tenka nagrinėti ir žvejų skundus. Vienas žvejoti mėgstantis vartotojas skundėsi dėl klaidinančios informacijos pateikimo: žuvavimo paslaugas siūlantis paslaugų teikėjas viešai skelbė ,,čia visada kimba”, tačiau vartotojui susimokėjus už žuvavimą, paslaugų teikėjo vandens tvenkinyje žuvys nekibo. Tarnybai pradėjus nagrinėti kilusį ginčą, abi pusės susitaikė.

GNTV_logotipas_baltas


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: