Donatas Bartusevičius (Asm. nuotr.).

Veiklą Lietuvoje pradėjo nauja interneto svetainių prieglobos paslauga – „Weborado“

Lietuvoje 15 metų sėkmingai dirbanti, viena iš domenų pardavimo bei svetainių prieglobos rinkos lyderių, bendrovė „Bartus Pro“, valdanti platformą „Domenai.lt“, pristatė naują paslaugą ir prekių ženklą – „Weborado“.

„Pasiekėme ribą, kai turime visas galimybes ambicingesnei plėtrai, galinčiai mūsų paslaugas pristatyti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Tai padaryti mums padės naujas vardas – „Weborado“, – tvirtina „Bartus Pro“ įkūrėjas ir vadovas Donatas Bartusevičius.

Jo teigimu, pagrindinė „Weborado“ paslauga – svetainių prieglobos sprendimai (hosting’as), skirti verslo klientams. Tiesa, norintieji platformoje taip pat galės įsigyti domenų bei užsisakyti el. pašto paslaugą.

„Dirbame ilgai, tad aiškiai matome sunkumus, su kuriais neretai susiduria verslai, bendradarbiaudami su hosting’o tiekėjais – niekas nenori imtis spręsti kompleksinių ir labai individualių iššūkių. Norima gauti maksimalų rezultatą su minimaliomis pastangomis. Mūsų filosofija – kitokia. Mes sprendžiame iššūkius, kad su jais netektų vargti klientams. Jiems neturi skaudėti galvos dėl techninių aspektų, jie turi rūpintis svarbesniais savo verslo sprendimais“, – pabrėžė D. Bartusevičius.

Anot jo, „Weborado“ yra pajėgus susidoroti su bet kokiais verslo klientų poreikiais, tačiau daugiausia dėmesio bus skiriama darbui su pasaulyje ir Lietuvoje dominuojančia, 40 proc. rinkos užimančia, internetinių puslapių kūrimo platforma „WordPress“ bei jos el. komercijos įskiepiu „WooCommerce“, kuris naudojamas maždaug 30 proc. internetinių parduotuvių.

„Galime ne tik padėti įdiegti specializuotus sprendimus, bet juos naudojantiems klientams suteikiame techninę priežiūrą, kuri garantuoja interneto svetainių spartą ir saugumą. Pavyzdžiui, galime užtikrinti, kad gero kalėdinio išpardavimo metu el. parduotuvė, net ir sulaukusi jūros klientų, toliau veiks be priekaištų. Arba galime pasirūpinti, kad interneto svetainė būtų apsaugota nuo kenkėjiškų užklausų, o jos atsarginė kopija visada būtų saugiai laikoma nenumatytiems atvejams“, – nurodė D. Bartusevičiaus.

Jo teigimu, „Weborado“ paslaugas teikia tiek mažoms, tiek ir didelėms įmonėms. Atsižvelgiant į tai ir buvo sukurti naujosios platformos paslaugų planai bei kainodara.

„Turime ir tai, ko gali reikėti pradedančiam verslui, ir šimtų tūkstančių lankytojų per mėnesį sulaukiančioms ūgtelėjusioms svetainėms ir el. parduotuvėms, kurių poreikiai gali būti milžiniški“, – „Weborado“ paslaugas vardijo D. Bartusevičius.

Kalbėdamas apie naują bendrovės etapą ir plėtrą, paženklintą nauju „Weborado“ prekių ženklu, D. Bartusevičius pripažino, kad viskas galėjo susiklostyti ir visai kitaip, nes bendrovė buvo sulaukusi ne vieno pasiūlymo parduoti savo verslą.

„Vien šiemet sulaukėme dviejų pasiūlymų, tačiau juos atmetėme. Mūsų tikslai – didesni. Manau, galime būti pirmu pasirinkimu. Ypač įmonėms. Ir ne tik Lietuvoje“, – tvirtino D. Bartusevičius ir pridūrė, kad jis, kaip ir visa „Weborado“ bei „Domenai.lt“ komanda, didžiuojasi, jog dabartinius rezultatus pasiekti pavyko be išorinių investuotojų finansinės injekcijos.

„Manau, tai yra bene geriausias mūsų profesionalumo ir gebėjimų įrodymas“, – akcentavo D. Bartusevičius.

Po starto Lietuvoje „Weborado“ savo veiklą toliau plės Baltijos šalyse, o vėliau žengs į platesnę tarptautinę rinką.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: