„Kalnapilio-Tauro grupė“ įgyvendina užsibrėžtus tikslus
Vienos iš didžiausių Lietuvos gėrimų gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupės“ alaus ir nealkoholinių gėrimų pardavimai kiekiu pirmuosius tris ketvirčius, palyginti su sausiu-rugsėju 2014 metais, augo 14 procentų. Lietuvoje pardavimai padidėjo 9%, eksportas – 32%.
Įmonės pardavimų pajamos, lyginat su pernai, išaugo 2,3 proc., iki 41,9 mln. eurų.
Augino alaus pardavimus
„Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimus augino alaus rinka, šio gėrimo parduota 16 proc. daugiau nei pernai.
„Šiais metais mūsų alaus prekių ženklai „Kalnapilis“ ir „Tauras“ stiprino pozicijas rinkoje ir padidino savo rinkos dalis. Pagal alaus kategorijas labiausiai į viršų kopia aukščiausios rūšies – premium alus. „Kalnapilio“ premium produktų linija „Select“, kurią šiais metais papildė naujas alus „Royal Select“, paaugo 23 proc.“, – teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.
Grupės ekspertai šių metų alaus rinkai prognozuoja maždaug 6-7 proc. augimą, rinka turėtų grįžti į 2012 metų lygį.
Stiprina pozicijas nealkoholinių gėrimų rinkoje
„Kalnapilio-Tauro grupė“, jau dabar būdama viena iš didžiausių ne tik alaus, bet ir nealkoholinių gėrimų bendrovių Lietuvoje, toliau stiprina pozicijas ir šioje rinkoje. Įmonė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su viena iš didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“. Tikimasi, kad ši partnerystė „Kalnapilio-Tauro grupei“ gaiviųjų gėrimų rinkoje užtikrins lyderio poziciją. Bendrovė atstovaus šiems prekės ženklams: „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”.
„Bendradarbiavimas su pasaulinėmis kompanijomis mums nėra naujiena. Jau ne vienerius metus Baltijos šalyse sėkmingai platiname „Heineken“ alų – šis prekės ženklas nuolat auga. Džiaugiamės, kad šiemet dar viena tarptautinė gėrimų gamybos milžinė parodė pasitikėjimą, ir esame tikri, kad bendradarbiavimas su „PepsiCo“ abiem pusėms bus naudingas“, – sakė M. Kirstukas.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!