AB „Panevėžio energija” nuotr.
Atnaujintas AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portalas
AB „Panevėžio energija“ šilumos ir karšto vandens vartotojų patogumui atnaujintas klientų savitarnos portalas interneto adresu https://siluma.pe.lt. Į savitarnos portalą galima prisijungti ir iš bendrovės interneto svetainės www.pe.lt.
Svarbiausia portalo atnaujinimo naujiena – portalo dizainas ir sprendiniai pritaikyti naudojimui vartotojo išmaniuose įrenginiuose – mobiliuose telefonuose ar planšetiniuose kompiuteriuose. Kviečiame šilumos ir karšto vandens vartotojus – bendrovės klientus, aktyviai naudotis savitarnos portalu, kuriame pagrindiniai privalumai: sąskaitą gausite greičiau nei paštu, sąskaitą tiesiai iš portalo galėsite apmokėti elektroniniu būdu; sąskaitas galėsite palyginti su kitų mėnesių sąskaitomis; jei nenorite sąskaitos apmokėti tiesiai iš portalo, sąskaitą galėsite atsispausdinti ir apmokėti ją įmokų priėmimo vietose; galėsite deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis; portale matysite karšto vandens skaitiklio(-ių) duomenų deklaravimo istoriją; pastatų savininkai galės deklaruoti šilumos skaitiklių rodmenis ir kt. Šiuo metu bendrovės klientų savitarnos portalu naudojasi per 6 tūkst. vartotojų – gyventojų ir įmonių.
Portalo tolesniam vystymui ir tobulinimui vartotojai gali teikti pasiūlymus el. p. bendrove@pe.lt arba tel. 8 45 501050.
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!