Degalinių tinklo BRO degalinės (Autorių nuotr.).

BRO degalinių tinklas: po 6 metų pastangų augo 2,5 karto – dabar Lietuvoje jis jungia 428 degalines

Lietuvoje veikiančias degalines jau šešerius metus vienijantis jų tinklas BRO išaugo 2,5 karto – nuo 174 iki 428 degalinių. Prie jau veikiančio BRO degalinių tinklo prisijungė 254 degalinės, tarp kurių ir „Viada“  degalinių tinklas.

„Dabar BRO degalinių tinklas tapo plačiausiu mūsų šalyje ne procentais – jis kartais didesnis už bet kurį kitą degalinių tinklą Lietuvoje. O svarbiausia, kad šiuo plačiu žingsniu suteikiame dar daugiau naudos BRO degalinių tinklo klientams – esant poreikiui tinkamą degalinę jie randa bet kuriame šalies kampelyje, – teigia Karolis Stasiukynas, BRO degalinių tinklo iniciatorius, Lietuviškų degalinių sąjungos tarybos pirmininkas ir bendrovės bei degalinių „Stateta“ vadovas. – BRO degalinių tinklą pradėjome kurti prieš šešerius metus, nes patyrėme, kad mūsų valdomos kelios „Stateta“ ar kitų kolegų pavienės degalinės atskiruose miestuose ar regionuose negali pritraukti verslo klientų, kurių automobiliai važinėja po visą Lietuvą ir degalus jiems tenka piltis įvairiose šalies vietose. BRO degalinių tinklas dabar pritraukia vis daugiau verslo klientų, kuriems aktuali ne tik plati degalinių geografija, bet ir jose teikiamų paslaugų, tarp jų ir degalų, kainos“

„Viada“ Lietuvoje turi net 132 degalinių tinklą, kuris pernai aptarnavo 27,5 mln. klientų.

„Siekiame suteikti klientams papildomų ir kuo įvairesnių naudų, verslo klientams suteikti galimybę jiems tinkamiausiu būdu atsiskaityti, todėl nuolatos plečiame savo partnerių ratą. Esame įsitikinę, kad didelio populiarumo sulauks ir naujo mūsų partnerio kortelės galimybės, nuolaidos bei pasiūlymai, galintys reikšmingai padėti sumažinti verslo išlaidas degalams“, – sako UAB „Viada LT“ mažmeninės prekybos direktorius Vytautas Bacevičius.

Degalinių tinklas BRO jungia daugelį Lietuviškų degalinių sąjungai priklausančių degalinių tinklų, pvz., „Alauša“, „Apsaga“, „Borusta“, „Naftrus“, „Skulas“, „Stateta“, „Trevena“, o taip pat degalines „Abromika“, „Baltic Petroleum“, „Deliuvis“, EMSI, „Kvistija“, „Milda“, „Narjanta“, „Orlen“, „Regusa“, S. Savicko įmonė ir kt. Verslui patogu, kad su BRO degalinių tinklo kortele be grynų pinigų galima įsigyti degalų ar kitų prekių bei paslaugų kaip su kredito kortele, o mėnesio pabaigoje gaunama viena sąskaitą už visus pirkinius. Klientai BRO degalinių tinklo internetinėje sistemoje gali realiu laiku matyti, kas, kada ir kurioje degalinėje kokių prekių įsigijo, nustatyti pirkimų limitus, kortelės galiojimo laiką ar ją blokuoti ir t. t.

„Kurdami BRO degalinių tinklą siekėme, kad juo besinaudojantiems būtų suteikta kuo daugiau funkcionalumų, savo degalų pirkimus jie galėtų valdyti iš bet kur ir bet kada, matyti tikslią apskaitą ir kontroliuoti sąnaudas. Dar vienas mūsų tikslas, dėl ko, matyt, pastaruoju metu ypač gausėja verslo klientų, – BRO tinklo degalinėse pasiūlyti degalus geriausia ar viena geriausių kainų, – sako K. Stasiukynas. – Beje, mūsų klientų transportas važinėja ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Todėl su Vokietijos koncernu „DKV Mobility“ pasiūlėme bendrą BRO/DKV degalinių tinklą. Jis veikia daugiau kaip 50-yje šalių ir jungia didžiausią degalinių skaičių Europoje.“


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: