Bolt nuotr.

Pasaulinis „Bolt“ įsipareigojimas: per trejus metus skirs 100 mln. eurų, kad platforma naudotis būtų dar saugiau

Daugiau nei 50 pasaulio šalių veikianti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ įsipareigoja per trejus metus skirti 100 mln. eurų „Bolt“ saugos komandos veiklai stiprinti. Tai pasauliniu mastu įmonė darys tobulindama produktus, siekdama platesnio informuotumo apie esamas saugos funkcijas ir stiprindama prevencines priemones, skirtas užkirsti kelią su saugumu susijusiems incidentams.

Tarptautinę visą parą dirbančią „Bolt“ saugos komandą sudaro daugiau nei 500 žmonių, o jos veiklą palaiko dar keli tūkstančiai klientų aptarnavimo specialistų. Saugos komandos branduolys, įsikūręs „Bolt“ būstinėje Taline, apima saugos ekspertus, kurie specializuojasi produktų kūrimo, inžinerijos ir kitose srityse.

„Rimtai žiūrime į atsakomybę užtikrinti saugumą mūsų platformoje. Pasaulio mastu per trejus metus skirdami 100 mln. eurų saugumui pripažįstame, kad tai reikalauja visapusiško požiūrio į mūsų veiklą. Daugiau nei pusė tūkstančio „Bolt“ saugos komandos specialistų iš viso pasaulio sutelks savo pastangas į saugumo funkcijų kūrimą, procesų priežiūrą bei prevencinių priemonių plėtrą. Taip pat tęsime informavimo kampanijas, skirtas didinti programėlėje „Bolt“ įdiegtų funkcijų, kurios gali padėti užkirsti kelią incidentams, žinomumą“, – sako Laimonas Jakštys, „Bolt“ pavėžėjimo paslaugų operacijų vadovas Lietuvoje.

„Bolt“, laikydamasi minėto įsipareigojimo, planuoja per artimiausius metus pristatyti naujas funkcijas programėlėje, kurios papildys jau esamus saugumui užtikrinti skirtus įrankius. Viena iš planuojamų funkcijų – unikalių kodų, pagal kuriuos keleiviai bus susiejami su vairuotojais, įdiegimas. Naudodamasis naująja funkcija keleivis prieš kelionės pradžią programėlėje „Bolt“ matys kodą, kurį turės pasakyti atvykusiam vairuotojui. Tai padės išvengti neaiškumų, ypač kai kelionės pradžios taške yra intensyvesnis eismas, taip pat tamsiu paros metu ar esant sudėtingesnėms oro sąlygoms, kai patikrinti automobilio valstybinį numerį gali būti sunkiau.

„Bolt“ taip pat toliau investuos į esamų įrankių tobulinimą. Tarp jų – visą parą dirbanti klientų aptarnavimo komanda, galimybė kelionės metu pasidalinti savo buvimo vieta ir kelionės detalėmis su artimaisiais, keleivio bei vairuotojo įvertinimas. Užtikrinti saugias keliones padeda ir programėlėje integruotas skubios pagalbos mygtukas, telefono numerio slėpimas, užtikrinantis, kad skambinant nebūtų rodomi vairuotojo ir keleivio telefono numeriai, bei kelionių stebėsenos funkcija, kai sistemai užfiksavus neįprastą automobilio judėjimą su keleiviu susisiekia klientų aptarnavimo komanda. Be to, beveik dvejus metus „Bolt“ partneriams vairuotojams skirtoje programėlėje reguliariai pavežėjų reikalaujama pasidaryti asmenukes, kurias tikrina dirbtinis intelektas, atpažįstantis, ar pavėžėjimo paslaugą teikia tas pats asmuo, kaip ir vairuotojo pažymėjime esančioje nuotraukoje.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: