Klientams – daugiau patogumų ir galimybių
Atsižvelgiant į vartotojų poreikius UAB „Aukštaitijos vandenys“ interneto svetainėje www.avandenys.lt įdiegta klientų savitarnos svetainė „Mano vanduo“.
„Mums svarbu, kad mūsų klientai kuo operatyviau ir paprasčiau gautų informaciją jiems svarbiais klausimais, susijusiais su mūsų teikiamomis paslaugomis, atsiskaitymu už jas, – sako UAB „Aukštaitijos vandenys“ generalinis direktorius Saulius Venckus.
Prisijungusieji prie savitarnos svetainės „Mano vanduo“ vartotojai gali peržiūrėti savo mokėjimų už suvartotą geriamąjį vandenį ir pašalintas nuotekas istoriją, sužinoti apskaičiuotų kompensacijų sumas, kainas, atnaujinti kontaktinius duomenis, užduoti klausimus. Juridiniai asmenys portale gali deklaruoti geriamojo vandens apskaitos prietaisų rodmenis bei gauti elektronines sąskaitas.
Neseniai atnaujintos „Aukštaitijos vandenų“ svetainės lankytojai turi galimybę anonimiškai išsakyti savo nuomonę apie bendrovės veiklą. Tereikia paspausti nuorodą „Jūs apie mus“ ir užpildyti anketos klausimus.
Netrukus bendrovė savo klientams pateiks dar vieną paslaugą – aktualios informacijos teikimą trumposiomis SMS žinutėmis. Pasak S.Venckaus, tokia informavimo sistema šalyje nebe naujiena, tačiau ji yra būtina šiuolaikiniame gyvenime, yra efektyvi, o savalaikis žmonių informavimas jiems svarbiais klausimais padeda išvengti nesusipratimų ir neigiamų emocijų.
Bendrovė taipogi primena, kad atsiskaityti už paslaugas be papildomo mokesčio galima atvykus į „Aukštaitijos vandenų“ bendrovę nuo 7 val. iki 17 val. (penktadieniais – iki 16 val.). Atsiskaityti galima ir grynaisiais pinigais, ir banko kortelėmis.
Svajūnas Mikeška
Ryšių su visuomene specialistas
Pamatykite naujienas pirmi!
Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!