„Maxima“ diegia naujas priemones darbuotojų ir klientų saugumui užtikrinti

Saugaus atstumo išlaikymas – vienas efektyviausių būdų išvengti šiuo metu Lietuvoje ir pasaulyje plintančio koronaviruso „Covid-19”. Siekdamas apsaugoti savo klientus ir darbuotojus, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ viso tinklo parduotuvėse diegia naujas, iki šiol dar netaikytas priemones, skirtas apsipirkimo metu tarp žmonių išlaikyti reikiamus atstumus. Jau šią savaitę viso tinklo parduotuvėse bus baigtos diegti organinio stiklo pertvaros, skiriančios kasos darbuotojus ir klientus bei suformuotos klientų eiles ir atstumus tarp žmonių reguliuojančios informacinės juostos. Taip pat bus trumpinamas taromatų darbo laikas.

Naujos saugumo priemonės – organinio stiklo pertvaros ir klientus skiriančios informacinės juostos

„Šiuo laikotarpiu klientus skatiname pirkinius planuoti ir į parduotuves fiziškai užsukti apsipirkti kaip tai yra įmanoma rečiau, taip pat naudotis elektroninės prekybos sprendimais. Tačiau net jei ir rečiau, apsirūpinti maistu į parduotuves mūsų klientai vis tiek užsuka. Todėl šią savaitę kas antroje kasoje visose „Maximos“ parduotuvėse Lietuvoje diegiame organinio stiklo pertvaras, kurios padės išlaikyti atstumą tarp kasos darbuotojo ir klientų bei dalinai izoliuos kasos darbuotoją taip apsaugant abi šalis – ir mūsų darbuotojus, ir klientus“, – sako Irtautė Ščerbavičienė, prekybos tinklo „Maxima“ operacijų vadovė.

I.Ščerbavičienė teigia, jog karantino laikotarpiu, kol virusas dar nesustabdytas, bus siekiama klientus aptarnauti tose kasose, kuriose yra įrengta organinio stiklo pertvara. Ir tik tais atvejais, jei klientų srautai itin išaugtų, laikinai veiks kasos be organinio stiklo pertvaros. Taip pat klientams rekomenduojama naudotis savitarnos kasomis, kurių šiuo metu viso tinklo parduotuvėse Lietuvoje veikia daugiau nei 800. Šiuo metu įprastos kasos „Maximos“ parduotuvėse dezinfekuojamos kas tris valandas, savitarnos – kas valandą. Klientams taip pat rekomenduoja už pirkinius atsiskaityti bankinėmis kortelėmis. Jeigu atsiskaitoma grynaisiais pinigais, juos siūloma dėti ant tam skirtos lėkštutės, o ne tiesiai kasos darbuotojui į rankas.

„Siekdami padėti klientams laikytis saugių atstumų laukiant eilėje prie kasos, taip pat suformavome klientų eiles ir atstumus tarp žmonių reguliuojančias informacines juostas. Ryškių juostų, suklijuotų ant parduotuvės grindų, pagalba klientams jau dabar paprasčiau suprasti ir laikytis ne mažiau nei 1 metro atstumo tarp kitų apsiperkančių žmonių. Ir nors sprendimas itin paprastas, ir jį įgyvendinome labai neseniai, kol kas sulaukėme tik teigiamų klientų reakcijų“, – dalinasi I. Ščerbavičienė.

„Maximos“ parduotuvėse klientai raginami dezinfekuoti rankas ir naudoti vienkartines pirštines – dezinfekcinį skystį ir vienkartines pirštines galima rasti vos atėjus į parduotuvę prie pirkinių vežimėlių ir krepšių.

Vos per savaitę – dešimtimis skaičiuojami pokyčiai saugumui užtikrinti

Prekybos tinklas „Maxima“ jau anksčiau yra ėmęsis įvairių kitų priemonių klientų ir darbuotojų saugumui užtikrinti. Pirmadienį mažmeninės prekybos tinklas paskelbė apie trumpinamą parduotuvių darbo laiką. Dabar didžioji dalis prekybos tinklo parduotuvių dirba nuo 9 val. iki 20 val.

„Šiuo metu itin didelį dėmesį skiriame ir darbuotojų imuniteto stiprinimui. Į dienos meniu darbuotojams, šalia kasdien patiekiamų karštų pietų, įtraukėme daugiau vaisių ir daržovių Dalijame vandenį buteliukuose bei ruošiame ir dalijame imbiero ir medaus arbatos mišinį, skirtą pastiprinti imuninę sistemą. Darbuotojams suteikiame papildomų pertraukėlių rankoms nusiplauti ir arbatai išgerti. Kasos darbuotojai yra aprūpinti dezinfekciniu skysčiu rankoms“, – pasakoja operacijų vadovė.

Itin didelis dėmesys skiriamas švarai ir higienai parduotuvėse užtikrinti. Gerokai dažniau nei įprastai valomi ir dezinfekuojami visi paviršiai – durų rankenos, prekių krepšeliai ir vežimėliai. „Pastaruoju metu į parduotuvių patalpas tiekiame dar daugiau šviežio oro iš lauko. Todėl kai kuriems pirkėjams parduotuvėse gali pasirodyti kiek šaltoka, tačiau tokiu būdu užtikriname tinkamą patalpų vėdinimą itin reikalingą šiuo metu“, – pasakoja ji.

Siekis užtikrinti dar geresnes higienos sąlygas turės įtakos ir taromatų darbui. „Dėl darbuotojų ir klientų saugumo, taromatai nuo šiol dar dažniau valomi ir dezinfekuojami, todėl klientams nebus prieinami kasdien nuo 12 iki 13 val. bei nuo 16 iki 17 val. Šis laikas bus skirtas kruopščiam taromatų švarinimui ir dezinfekcijai“, – informuoja „Maximos“ operacijų vadovė I. Ščerbavičienė.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: