G. Subačiaus nuotr.

Parduotuvėje pašvinkusi mėsa… Kas kaltas prekybininkai ar tiekėjai?

Toks klausimas kilo per mėnesį antrą kartą pastebėjus, kad Panevėžio rajone Ramygaloje „Aibės“ parduotuvėje prekiaujama pašvinkusiais (nuo kurių net šuo suka nosį) kiaulienos kauliukais. Prekybininkai aiškina, kad tokią produkciją yra gavę, tačiau tiekėjai dievagojasi, kad to negali būti, tačiau vėlgi atsakomybę permeta prekybininkams, nes šie neva netinkamą prekę turėję grąžinti, o ne krauti į pardavimo vitrinas.

Jei būtų vienas kartas, tai dar galima pavadinti atsitiktinumu, tačiau jei situacija pasikartoja po trijų savaičių (bent taip pastebėta) tai jau būtų galima vadinti tendencija…

Praėjusią savaitę, tai yra gegužės 31 dieną vienas ramygalietis nuėjęs apsipirkti į vietinę „Aibės“ parduotuvę pastebėjo neseniai į prekybos vitriną sukrautus maždaug po 2,5 kilogramo nehermetiškai supakuotus neva atvėsintus kiaulienos kauliukus, kurie anksčiau būdavo geros kokybės, mėsingi ir pigesni. Vyriškis išsirinkęs viena paketą dėl viso pikto jį praskleidė, nes prieš trejetą savaičių įsigyta (irgi ką tik atvežta) produkcija stipriai dvokė ir ją, nepaisant sutuoktinės pastangų gelbėti stipriu druskos tirpalu, teko  palaidoti po obelimi. Dėl kažkokių 3,5 euro žmogus nebeturėjo noro eiti į parduotuvę ir tik kitą dieną apie nekokybišką prekę pasisakė pardavėjai. Ji patikino, kad parduotuvė niekuo dėta, nes sugedusią mėsą ką tik buvo atvežęs tiekėjas – UAB „Samsonas“.

Rezultatas ir tąsyk buvo tas pats. Pasirinktas mėsos produktų paketas stiprokai dvokė. Pirkėjas pakuotę nunešė į parduotuvės prekių priėmimo skyrių  ir paprašė pardavėjos pauostyti, kokios kokybės produkcija prekiaujama, tačiau pastaroji parodė tik vedėjos kabineto duris, o kitą dieną paprašė pirkėjo nenešti jai nieko uostyti, nes ji neva tik priima prekes, kurias užsakė vedėja ir vežėjas atvežė, o ji jų negalinti nei tikrinti nei gražinti.

Pasibeldus į parduotuvės vedėjos duris pastaroji tikino, kad pardavėjos apie anksčiau pastebėtą nekokybišką produkciją jos niekas neinformavo. Nuėjusi į prekybos salę ir pauosčiusi, tiesa, jau kitą kiaulienos kauliukų paketą, jį įsitikino, kad pirkėjas sako tiesą ir už tai jam tik padėkojo.

Ji irgi tikino, kad tokią prekę atvežė tiekėjas, tačiau taip ir neatsakė, kodėl neužsandarintos prekės kokybės niekas priimant nebetikrino.

Bendrovėje „Samsonas“ per kelias dienas, kodėl į parduotuvę pakliuvo nekokybiška produkcija, nieko išsiaiškinti nepavyko. Pirmiausia paskambinus internete nurodomu įmonės vadovo telefonu atsiliepusi administratorė patarė aiškintis su kokybės vadybininke.

Vadybininke Indre pasivadinusi moteris pirmiausia pareiškė, jog kalčiausia yra parduotuvė, kuri, užuot gražinusi nekokybišką produkciją tiekėjui, ją sukrovė į prekybos vitriną.

Perklausus, kodėl buvo vežti nekokybiški mėsos gaminiai, ji spėjo, kad galėjo sugesti automobilis. Nusistebėjus, jog sugedęs automobilis bent tris savaites vežioja greitai gendančią produkciją, vadybininkė pasiūliusi pirkėjui pageidaujamą kompensaciją, o šiam jos atsisakius, pažadėjo situaciją išsiaiškinti.

Tačiau per parą vadybininkė Indrė nieko neišsiaiškinusi nurodė bendrovės kokybės vadovės telefono numerį. Pastaroji jau ketvirtadienį popiet daug delikačiau pirkėjui irgi siūlė kompensaciją ir tikino, kad mėsos kauliukai yra labai greitai gendanti produkcija, nes mėsa pradeda pūti nuo kaulo bei akcentavo, kad panašių skundų įmonė nėra gavusi.

Bendrovės „Samsonas“ kokybės vadovė, patikinusi, jog yra labai užimta, situaciją pažadėjo pabandyti išsiaiškinti per parą, tačiau nei tą dieną, nei iki pirmadienio vakaro taip ir nepaskambino…

Gintautas SUBAČIUS


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: