Foto Onos Striškienės

Piligriminė kelionė į Vilnių

Lapkričio 19 d. buvo surengta piligriminė kelionė į Vilnių. Kelionę parengė ir kartu vyko Panevėžio Kristaus Karaliaus katedros vikaras Tomas Paliukėnas. Grupė, išlipusi iš autobuso, pasuko Aušros vartų link.

Pirmiausia meldėmės ir išklausėme Šv. mišias Šv. Teresės bažnyčioje. Po to lankėme stačiatikių Šv. Dvasios vienuolyno katedrą, apie kurios kankinius kelionės metu piligrimams kalbėjo kunigas T.Paliukėnas. truputį paėję žemyn pilies gatve užsukome į restauruojamą Švč. Trejybės bažnyčios ir Bazilionų vienuolyno kompleksą. Visi kartu pasimeldėme prie Šv. Juozapato altoriaus prašydami sau ir kaimynams taikos ir ramybės.

Praėjome pro Vilniaus Rotušę, Šv. Kazimiero bažnyčią ir pasukome į Stiklių gatvę. Vilnius jau puošiasi laukdamas Šv. Kalėdų, vitrinos, kiemeliai šventiškai papuošti arba puošiami. Pasiekėme dievo Gailestingumo šventovę. Joje visi kartu sukalbėjome Gyvąjį Rožinį, kitas maldas.

Domininkonų gatvėje aplankėme Šv. Dvasios bažnyčioje, joje daug dailės kūrinių ir gražiai sutvarkyta. Pasimeldę ėjome į mažesniųjų brolių konventualų ordino Švč. Marijos ėmimo į dangų vienuolyną. Susipažinome su šio ordino istorija, pasimeldėme. Apžiūrėjome labai vaizdžiai ir istoriškai brandžiai parengtą kalėdinę prakartėlę. Kitam apsilankymui palikome šio vienuolyno bažnyčios muziejų. Maloniai buvome priimti šio vienuolyno patalpose Agapei. Kunigas Tomas palaimino atsineštus lauknešėlius, visi bendrai pasivaišinome.

Grupelėmis ir pavieniui grįžinėjome Aušros vartų link. Kas ką norėjo dar aplankė. Prieš išvykdami namo pasimeldėme Aušros vartų koplyčioje. Gerokai sutemus visi grįžome į Panevėžį.

Ona Striškienė, Paįstrys, Panevėžio rajonas

AINA Facebook naujienos

Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!