Gamintojo nuotr.

„Renault“ artėjančiame futbolo sezone tapo pagrindiniu „AS Monaco“ rėmėju

Puikiai futbolo aistruoliams žinomas klubas „AS Monaco“ prieš artėjantį sezoną pasiekė susitarimą su nauju pagrindiniu rėmėju – juo tapo populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“. Užsimezgus partnerystei, ant žaidėjų marškinėlių tiek Čempionų lygos, tiek vietinėse „League 1“ pirmenybėse puikuosis naujojo „Renault“ elektromobilio R5 logotipas, klubas taip pat galės naudotis keliomis dešimtimis gamintojo automobilių.

„Renault“ ir „AS Monaco“ praneša apie savo bendradarbiavimą artėjančiame futbolo sezone, kuris Prancūzijoje startuos jau rugpjūčio 16-ąją. Ta proga ant futbolininkų marškinėlių 2024–2025 m. sezone Čempionų lygos ir vietinėse „League 1“ pirmenybėse puikuosis R5 logotipas.

R5 – tai aliuzija į vieną naujausių gamintojo elektrinių modelių, ikoniškąjį „Renault 5 E-Tech electric“. Minėtą logotipą bus galima išvysti ir kitose vietose „Louis II“ stadione bei platesnėje futbolo klubo komunikacijoje.

Bendradarbiaudama su „AS Monaco“, „Renault“ taip pat aprūpins futbolo klubą maždaug dvidešimties transporto priemonių autoparku.

„Labai didžiuojamės, kad šį sezoną esame „AS Monaco“ futbolo klubo partneriai. Mus sieja tvirti ryšiai, pagrįsti mūsų istorija ir vertybėmis. Abu skaičiuojame daugiau nei šimto metų istoriją ir esame žinomi tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Be to, abu siekiame įgyvendinti strategijas, orientuotas į ekologišką judumą. Ši partnerystė prasideda metu, kuris mums abiem žada būti jaudinantis ir reikšmingas, nes bus pristatomas mūsų kultinis automobilis „Renault 5 E-Tech electric“, taip pat bus švenčiamas „AS Monaco“ šimtmetis“, – sako Laurentas Aliphatas, „Renault“ prekės ženklo turinio rinkodaros viceprezidentas.

„Norėčiau pasveikinti „Renault“ prisijungus prie „AS Monaco“ partnerių šeimos. Kitą sezoną klubas grįžta į Čempionų lygą, taip pat švenčia savo šimtmetį, todėl džiaugiamės, kad „Renault“ mus rems Europos kampanijos metu ir visą „League 1“ sezoną, kuris bus ypač įdomus. Šia nauja partneryste su pasauliniu prekės ženklu ir jo elektromobiliu „Renault 5 E-Tech electric“ dar kartą parodome, kad „AS Monaco“ yra patrauklus klubas. Tikimės sėkmingai bendradarbiauti ir padėti vieni kitiems siekti užsibrėžtų tikslų“, – antrina Thibautas Chatelardas, „AS Monaco“ rinkodaros ir pajamų direktorius.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojame parsisiųsti:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: