„Rolls–Royce Marine“ už inovacijas įvertino Lietuvos bendrovę „Rifas“

Lietuvių inžinerinės pramonės bendrovė „Rifas“ už pasiekimus jūrų pramonės inovacijų ir technologijų srityje gavo išskirtinį įvertinimą iš „Rolls–Royce Marine“. Po „Nor-Shipping“ parodos Norvegijoje vykusiame geriausių „Rolls–Royce Marine“ jūrų pramonės ir laivų technologijų tiekėjų suvažiavime „Rifas“ gavo „Marine Innovation and Technology Award“ apdovanojimą.

Jau šešerius metus bendradarbiaujančios įmonės drauge kuria jūrų pramonei ir laivams skirtus inžinerinius sprendimus. „Rolls–Royce Marine“ bendrovę „Rifas“ išskyrė iš pusšimčio kitų bendradarbiaujančių įmonių ir įvertino už inovacijų vystymą ir diegimą, efektyvų ir laiku įgyvendintą projektą „SAVe CUBE“. „SAVe CUBE“ – tai naujos kartos laivams skirta elektros energijos skirstymo ir valdymo sistema, veikianti pusiau autonominiuose laivuose, o ateityje bus naudojama ir visiškai autonominiuose laivuose. „Rifas“ įgyvendino užsakymą nuo projektavimo ir prototipo gamybos iki jo komercializavimo.

„Tai, kad „Rifą“ pasauliniu mastu įvertino toks aukštųjų technologijų gamintojas kaip „Rolls–Royce Marine“, yra reikšmingas įvykis mūsų bendrovei ir visam Lietuvos inžinerinės pramonės sektoriui. Tai rodo, kad esame pripažįstami ir pajėgūs dirbti išvien su pasauliniais inžinerijos pramonės lyderiais“, – sako Aidas Šetikas, bendrovės „Rifas“ generalinis direktorius.

Panevėžyje veikianti įmonė „Rifas“ projektuoja ir gamina energijos skirstymo ir energijos konvertavimo iš elektros į mechaninę sistemas moderniausią laivų įrangą kuriančiomis įmonėms. Be „Rolls–Royce Marine“, įmonė dirba su „Kongsberg Maritime“, „Siemens Marine“, GE Marine, „Palfinger Marine Norway“, „Danfoss Drives“, „Alfa Laval Marine“ ir kitomis. Bendradarbiaudama su pasaulio pramonės lyderiais, bendrovė „Rifas“ padeda įgyvendinti ateities technologijų vizijas nuo prototipo sukūrimo iki komercinių sistemų gamybos.

Net 99 proc. savo produkcijos UAB „Rifas“ eksportuoja į užsienio rinkas. Pagrindinės jų užsakymų kryptys – Skandinavijos ir Šiaurės Europos šalys. Nuo 2015 m., susitraukus naftos ir dujų rinkai, inžinerinės pramonės įmonė fokusuojasi į jūrų ir laivybos segmentą. Pasak A. Šetiko, nors pasaulyje jau įprasta kalbėti apie ketvirtąją pramonės revoliuciją „Industry 4.0“ ir neatsilikti nuo skaitmeninimo sprendimų gamyboje, laivybos ateitis yra „Marine 4.0“ – visiškai autonominiai laivai, kuriuos planuojama pradėti eksploatuoti nuo 2019 metų.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: