Tulpių mergaitė – BRAND MODEL MAGAZINE žurnale

Šį pavasarį interneto puslapiuose pasirodė, susimąsčiusios, svajingos mergaitės tarp pirmųjų tulpių žiedų nuotrauka. Kompozicija gimė „Glamelija“ gėlių salone, jos autorius salono marketingo vadovas Mindaugas Jonušas.

Graži, romantiška pavasarinė nuotrauka sužavėjo ne tik Lietuvos interneto mėgėjus Glamelijos rengtas projektas „Tulpių mergaitė“ pateks į pasaulyje žinomo prekės ženklo vaikų ir jaunimo mados žurnalo „Brand model magazine“ puslapius.

Idėjos autoriams tai buvo netikėta. „Tulpių mergaitė“ kompozicija pagal autorių sumanymą turėjo nuskaidrinti viruso panikos paveiktas Lietuvos žmonių nuotaikas, priminti, jog artėja pavasario žydėjimas ir, kad kas bebūtų – grožis teikia džiaugsmo ir nusiraminimo sielai.

Gal šios žavios mergaitės laukia madų modelio ar ypatinga kūrybinė sėkmė floristikoje. Visa tai parodys ateitis. Tačiau žiūrint į nuotrauką, neįmanoma nepastebėti mergaitės grakštumo, plastiškumo ir labai išraiškingo veido. Na, o tulpės suteikia vaizdui romantiškumo, primena, kad greitai sulauksime pavasarinio žydėjimo stebuklo.

Floristikos įmonė ketina ir toliau ne tik gėlėmis puošti jūsų namus, teikti grožio žmonių bendravimui, bet ir savo kūryba, panaudodama technines galimybes atverti žvilgsnius gamtos grožiui tobulinančiam žmogų dvasiškai.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: