Gamintojo nuotr.

„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą

Dabar visuose naujausiuose „Volvo“ sunkvežimių modeliuose galima naudoti 100% biodyzeliną. Šie iš atsinaujinančių šaltinių pagaminti degalai vežėjams gali padėti nedelsiant sumažinti jų parko CO2 emisiją.

„Volvo Trucks“ išplėtė B100 biodyzelinui pritaikytų modelių pasiūlą. Tai dar vienas gamintojo žingsnis, kuriuo siekiama sumažinti transporto poveikį klimatui. Šiuo metu „Volvo Trucks“ gali pasiūlyti vienas plačiausių iš atsinaujinančių šaltinių pagamintų degalų panaudojimo galimybių transporto sektoriuje: biodyzelinu, HVO (hidrintu augaliniu aliejumi) ir biodujomis varomus sunkvežimius. B100 biodyzelinas dabar tinkamas naudoti plačioje variklių gamoje visuose modeliuose: FL, FE, FM, FMX, FH bei FH16.

„Mūsų klientai domisi sprendimais, kurie jiems padėtų sumažinti išmetamo anglies dvideginio kiekį. Degalai iš atsinaujinančių šaltinių yra efektyvus sprendimas sumažinti CO2 čia ir dabar,– sako „Volvo Trucks“ produktų ir kokybės vadovas Janas Hjelmgrenas. – Būdami pasauliniu sunkvežimių gamintoju, turime patenkinti transporto poreikius įvairiose rinkose, todėl investuojame ir į ateities technologijas bei sprendimus, kurie sumažina CO2 trumpuoju laikotarpiu.“

Iki 70% mažesnė CO2 emisija

Vertinant degalų gamybos poveikį „nuo šaltinio iki ratų“ (angl. „well-to-wheel“ arba WTW), biodyzelino naudojimas sumažina CO2 emisiją nuo 30% iki 70% palyginus su įprastu dyzelinu, priklausomai nuo degalų gamybai naudojamų žaliavų rūšies.

Dabartinė „Volvo“ sunkvežimių gama gali būti varoma dyzelinu, biodyzelinu, HVO, SGD (suslėgtomis gamtinėmis dujos), SkGD (suskystintomis gamtinėmis dujomis), Bio-SGD, Bio-SkGD ir elektra.

Iš atsinaujinančių šaltinių pagamintais degalais varomi vidaus degimo varikliai yra viena iš trijų „Volvo Trucks“ dekarbonizacijos strategijos krypčių. Kitos dvi kryptys yra sunkvežimiai su elektros pavara bei elektrinis transportas su vandenilio kuro elementais. Šia strategija gamintojas siekia, kad 2040 m. visų parduodamų „Volvo“ sunkvežimių bendroji emisija būtų nulinė.

Faktai apie biodyzeliną

  • „Volvo“ sunkvežimių modeliai, sertifikuoti naudoti B100 dyzeliną: FL, FE, FM, FMX, FH ir FH16 su tam tikromis 5, 8, 13 ir 17 l dyzelinių variklių versijomis. Pasiūla įvairiose rinkose gali skirtis, daugiau informacijos yra „Volvo Truck Builder“ konfigūratoriuje.
  • Biodyzelinui sertifikuotas modelis atitinka ir Euro 6 reikalavimus.
  • Biodyzelinas yra neiškastinis kuras, gaunamas iš augalinių aliejų (pvz., rapsų aliejaus), kurio gamyba sąlyginai nėra sudėtinga.
  • EN14214 standarto biodyzelinas dar vadinamas riebalų rūgščių metilesterių degalais (FAME).
  • Visi „Volvo Trucks“ dyzeliniai varikliai taip pat sertifikuoti naudoti HVO100 degalus. HVO (hidrintas augalinis aliejus) iš esmės yra biodegalai, kuriuos galima gaminti iš įvairių medžiagų, pavyzdžiui, augalinio aliejaus ir įvairių atliekų.


AINA Facebook naujienos

 Pamatykite naujienas pirmi!
 Sekite naujienas mūsų "Facebook" paskyroje!


Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: